Totaal aantal pageviews

vrijdag 1 januari 2021

Nieuwjaar

 


23 opmerkingen:

Mevrouw W. zei

De allerbeste wensen voor jou en je dierbaren.

ella zei

Jij ook een heel goed en gezond 2021.

Judy zei

Een heel fijn 2021! Vooral gezond!

Kitty zei

Heel veel lichtpuntjes gewenst voor het nieuwe jaar!

Sjoerd zei

Ook voor jullie de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. We gaan door...

Emie zei

Gezondheid is het belangrijkste, dan komt het met de rest ook wel goed.

KnutzEls zei

Laten we er een mooi jaar van maken

nicole orriens zei

Een prachtige wens! Het is inderdaad de kunst om niet te afhankelijk zijn van de wind!

izerina zei

Dank je. En jullie ook een gezond jaar met veel mooie wandelingen/fietstochten gewenst

Jeanette Renting zei

Prachtig samen, beeld en tekst.
Gelukkig nieuwjaar.

Iris Flavia zei

I think I understood and hope the wind blows FOR us. Happy New Year to you!

biebkriebels zei

De beste wensen ook voor jullie met hopelijk weer wat voorzichtige uitjes richting Amsterdam...

Ferrara zei

Mooie combinatie. Op naar een actief jaar.

Marleen zei

Gelukkig nieuwjaar Bettie.

Anoniem zei

De beste wensen voor 2021.

Koffie Digitalix zei

Ik wens jou en de jouwen alle goeds voor 2021 ..

Marthy zei

Een storm kunnen we weerstaan, dat heeft het afgelopen jaar bewezen en voor die gezondheid ga ik ook dit jaar weer ontzettend mijn best doen maar helaas hebben we dat niet helemaal zelf in de hand.

Neeltje zei

Ook voor jou alle goeds in het nieuwe jaar.

Charlie M zei

Bertie ik wens je veel goeds toe voor het nieuwe jaar!

Mrs. T. zei

Een goed en mild 2021!

Floor zei

Wens jullie ook een gelukkig en vooral gezond 2021!

In de weer zei

Ik wens je het allerbeste toe en dat je zonder vrees van dit nieuwe jaar mag gaan genieten !

Jolande zei

Ook hier wens ik jullie een heel gelukkig en gezond 2021.