Totaal aantal pageviews

dinsdag 11 mei 2021

Eindelijk


 Het is in mijn ogen allemaal een beetje traag gegaan dit jaar met de bollen. Ik ben vrij vaak gaan kijken, maar er kwam steeds niet veel op 'mijn ' veld.  Terwijl in de nabije omgeving, bereikbaar per fiets,  echt veel te zien was, veel kleur, heel veel kleur. Zoals op de foto hierboven met de koeien.


Van het knalrode veld achteraan, dat ik hier heb laten zien,  waren de tulpen inmiddels al gekopt, het was echt heel ongelijk klaar allemaal, heel anders dan andere jaren.
Maar gisteren, gisteren was het dan toch zover en zag ik het veld in volle glorie. 
Gelukkig uiteindelijk niet minder mooi.

Het zit hem natuurlijk vooral in de kleurencombinaties. En ik vind het  ook prachtig als het echt een giga veld is  en aan beide voorwaarden had mijn veld voldaan







26 opmerkingen:

KnutzEls zei

Een regenboog van tulpen, schitterend.

Catherine zei

These are beautiful Colors.
( I tried the translator, but did not work)

Judy zei

Je geduld is beloond: prachtige kleuren!

izerina zei

Mooi. Bij jullie later dan in Zeeuws-Vlaanderen

Mevrouw W. zei

Prachtig!

sjannesblog.com zei

Zo mooi!

nicole orriens zei

Het is even wachten, maar dan heb je dus ook wat : )

Sjoerd zei

Daar krijgt iedereen een warm gevoel bij, toch...

Emie zei

Fantastisch en bedankt voor je geduld.

miekequilt zei

We reden hier net langs op weg naar Texel. En het is echt heel mooi!!

Marlou zei

Heerlijk, al die kleuren.
Die foto met de zwaan is echt een topfoto...

Groetjes!

schrijfsels zei

Prachtig!

Mormorsweb.blogspot.com zei

Prachtige foto met die koeien en bloeiende tulpen

Els04 zei

wow wow wow!

biebkriebels zei

Ja dat blijft altijd zo mooi om te zien! Die eindeloze velden en heldere kleuren, prachtig!

Jolande zei

Mooi zulke velden.

Ferrara zei

Oer Hollands. Ik heb ergens gelezen dat de bollen last hebben gehad van de kou in het voorjaar en dat ze daarom later in bloei staan.

Marthy zei

Een schitterend veld, zonder meer.

Kitty zei

Het is een pracht, zonder meer!

Jeanette Renting zei

Echt P R A C H T I G !!!!

Koffie Digitalix zei

Soms moet je even wachten voor het beste resultaat

Mrs. T. zei

Ook een heel mooie zwaan. En prachtige foto's.

Ik snap niet dat je niet in het logje kunt komen. Het wachtwoord is zoals altijd ...

Bertiebo zei

Ik heb het nu net weer geprobeerd, 21.30 en nu ging het wel. Nog niet gekeken

Iris Flavia zei

Very, very beautiful! Also with the cows and the swan, very nice.

Charlie zei

Ze hebben de “rode loper” voor je uitgelegd Bertie op de eerste foto! WAt een kleurenpracht zo dicht bij huis!

In de weer zei

Zóó mooi, adembenemend mooi !