Totaal aantal pageviews

zondag 30 mei 2021

Rotkäppchen

 


Kijk dan, deze prachtige Roodkapje-beker arriveerde vrijdagmiddag, per post, uit Duitsland. Een cadeautje van Iris. 
Iris had al verteld dat ze een verrassing voor me had en tsjonge, een verrassing was het zeker. 
De beker kwam uit een 'give-away-box' op straat in Braunschweig, waar Iris woont. 
Ik moest lachen toen ik zag hoe ze het verpakt had. Helemaal gevuld met de gekleurde marshmellows. Aan de buitenkant nog meer marshmellows, per stuk verpakt en gebruikt als kussentjes, om de beker te beschermen.  Zo leuk en slim gedaan en bovendien erg lekker. Ik mag wel zeggen dat ik een liefhebber ben! 
De eerste twee foto's had ik vandaag niet meer kunnen maken, als je begrijpt wat ik bedoel!



De beker is al in gebruik en Iris, nogmaals heel erg bedankt. Ik had een great day!
Mijn kaartenverzameling is trouwens ook flink uitgebreid, maar daarover een andere keer!



17 opmerkingen:

Mevrouw W. zei

Dat is lief! De mok is mooi.

Judy zei

Mooie mok! En goed idee die marshmellows als verpakking! :)

miekequilt zei

Wat een leuk kado!! En wat een goed idee om zo te versturen. Ik wens je er veel drinkplezier mee.
Fijne zondag!

Sjoerd zei

Whauw, dat zijn leuke dingen.... heel mooi.

Jeanne zei

Wat een inventieve verpakking.
Leuke beker ook!

mar zei

Creatieve verpakking van een leuke beker.

Jolande zei

Wat lief van Iris.
De mok vind ik heel mooi en de verpakking ervan helemaal geweldig.

Iris Flavia zei

:-) I certainly had to take this mug! I know you love Rotkäppchen - and isn´t it too kind of people to give things away for free? I do that, too, hope it´s the same in your place. Glad I could put a smile on your face :-)
Sorry for the calories, LOL.

Iris Flavia zei

Oh, P.S., Hänsel und Gretchen, the other fairy tale... they call each other Brüderchen und Schwesterchen - my Brother started this when he was about 14 years old.

schrijfselsvanmij zei

Lief, leuk èn lekker!

Marthy zei

Lees ik het woord Roodkapje en nu zit ik met het liedje van Roodkapje in mijn hoofd. Je weet wel: Zeg Roodkapje waar ga je....enz.

Ferrara zei

Grote verrassing en lekker verpakt. Wat een idee.

Floor zei

Dat is wel een hele leuke Roodkapje verrassing! Die past niet in je kaartenmap, maar wel gezellig drinken zo.
Eerst de verpakking opeten haha! Eens wat anders dan oude kranten en wel zo lekker.

Marleen zei

Leuk zeg!

Elizabeth zei

Ontzettend leuk om dat te krijgen, zo lief!

Onliemie zei

Zo leuk en dan nog eens veilig lekker verpakt. Ik kan geloven dat jouw dag niet meer "stuk" kon. ;-)

Sami zei

Nice surprise gift from Iris. She is always very thoughtful :)