Totaal aantal pageviews

dinsdag 20 december 2022

Eindelijk!

 


Kijk, dit is London. En deze foto symboliseert alles. Oud en nieuw. Donker en licht, De Thames... Alles!

Ik weet niet meer wanneer onze dochter en ik  afspraken om samen naar London te gaan, maar het is minstens vijftien jaar geleden. 
Ik weet wel dat die afspraak gemaakt werd in Fortnum & Mason. Ik belde haar toen vanuit de winkel omdat ik ineens zo moest denken aan mijn moeder. Met haar was ik ook meerdere keren in London geweest. 
Ik belde onze dochter en zei dat wij dat ook een keer moesten doen, samen naar London. 
Ja, vond zij ook. 
Maar het kwam er nooit van. 
In mei van het eerste Corona-jaar zouden we dan eindelijk gaan, maar dat ging natuurlijk niet door. 


Er had van alles tussen kunnen komen,  ook deze keer. Maar er kwam helemaal niks tussen. We zijn gegaan.
Met de trein, vorige week woensdag. En gisteravond laat waren we terug in Amsterdam. 
We hadden een heerlijke week en daar zal ik zeker nog van alles van laten zien hier




23 opmerkingen:

Judy zei

Alsof we het nog niet door hadden, dat je in Londen zat! Kan niet wachten om de verhalen te horen/lezen! Geweldig!

Emie zei

Kom maar op met je verhalen en foto's!

mar zei

Lekker nagenieten.

Mevrouw W. zei

Dat is nog eens leuk!

Mormorsweb.blogspot.com zei

Wat leuk en wat een goed idee. Ik zal eens kijken of ik mijn dochter ervoor kan overhalen..Maar ja, die is lerares en dan kun je niet zomaar vrij nemen.

Kitty zei

Dat wordt lang nagenieten!

biebkriebels zei

Wat fijn dat het nu weer kan, Londen is zo'n leuke stad om te bezoeken. Ben benieuwd naar je foto's

Sjoerd zei

Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen daar, Vooral hoe het er na de brexit is.

conny's quilts en creaties zei

Heerlijk zo'n moeder- dochter reisje.

izerina zei

Wat fijn,dat die vakantie nu gelukt is

Jolande zei

Wat heerlijk voor jullie.
Ik zit hier helemaal groen te zijn: kerstgroen :-)

Ferrara zei

Wat heerlijk voor je, weer eens in Londen.

Charlie zei

Wat heerlijk om dit met je dochter te doen en beviel het met de trein?

miekequilt zei

Heerlijk om met je dochter in je geliefde Londen te zijn. Ik ben benieuwd naar je komende blogs hierover. Hopelijk was het net zo leuk als jullie vooraf hoopten.

Marthy zei

Eindelijk terug in je geliefde stad en dan nog wel met je dochter, wat een feest.

KnutzEls zei

Dubbel genieten, toch...!!

Nietzomaarzooo zei

Stond een aantal keren die trein te bewonderen op het station. Wat een leuk idee dat jij daarmee echt bent gegaan naar de stad van je dromen. En ook nog eens samen met je dochter. Leuk leuk leuk!

Mrs. T. zei

Hoe fijn, dit samen doen met je dochter!

Josephine zei

En dan is het er eindelijk toch van gekomen, hoe fijn om zoiets te ervaren
samen met je dochter. Ben benieuwd wat je ons allemaal gaat vertellen en
laat zien.

guusje zei

Kijk al verheugd uit naar de volgende afleveringen. Ben ook benieuwd of er overlappingen zijn tussen onze recente langverwachte en felbegeerde trips.

Iris Flavia zei

Looking forward to see what you´ve been up to!

In de weer zei

Wat heerlijk dat het nu doorging !
Fijn zo met je dochter.

Jeanette Renting zei

Wat een verrassing, ga zeker alles volgen. Heerlijk was het vast en zeker, op pad met je dochter.