Totaal aantal pageviews

maandag 19 december 2022

Mural opruiming

 Zoals ik opruim in huis, zo houd ik ook opruiming in mijn (onze foto's).  
Ik ben van plan daar af en toe wat van te laten zien. 
Vooral als het murals betreft die ik zelf erg mooi vind. Te beginnen met deze twee, allebei gezien in London




Dan eentje van Collin van der Sluijs ( daar is-ie weer), in samenwerking met Rutger Termohlen. Ik zag hem in Goes en het is al een ouwetje, maar ik zag hem pas dit jaar.


En dan nog twee die ik zag in Israel in 2013. In Zefat om precies te zijn . Ik heb geen naam genoteerd. 
Ik begon me toen denk ik nog maar net te interesseren voor murals. Tegenwoordig let ik beter op meestal.
Deze twee doen me erg denken aan de schilderijen van Chagall



Linking to Sami's Colourful World


15 opmerkingen:

Mae Travels zei

Great murals, especially the elephant-o-pus!

Iris Flavia zei

The elephant is my fav, too - they´re all great, though, of course.

Sjoerd zei

Collin heeft een heel eigen stijl, die haal je er overal uit. Mooie beelden weer.

sjannesblog.com zei

Die laatste twee zijn heel apart.

Kitty zei

ooohhhh, die bovenste...

Jolande zei

Mooie verzameling murals.

Ferrara zei

Mooie serie. Vooral die olifant. En lukt het echt er afstand van te doen?

biebkriebels zei

Ze zijn allemaal leuk!

Sami zei

The first one is my favourite, then the elephant/octopus comes second.
Thanks for participating in Monday Murals Bertie.
Have a lovely Christmas

Anoniem zei

Leuk dat je ons je oude foto’s laat zien. Ik vind het werk van Collin erg mooi.
miekequilt

Mrs. T. zei

Oh die Olifatus! Prachtig.

Nietzomaarzooo zei

Leuke collectie!

In de weer zei

Inderdaad Bettie, vind ik ook !

Marthy zei

Ze zijn mooi allemaal, vooral die olifant.

Bleubeard and Elizabeth zei

I love the cat and the quirky elephant the best. They are all colorful, though.