Totaal aantal pageviews

zaterdag 31 december 2022

Gezichtjes

 Dit gezichtje zag ik in London:


En Ferrara stuurde er nog drie. 'Dit jaar nog even afsluiten met een aantal gezichtjes, beginnen we in 2023 met een schone lei', schreef ze. 
En dat vond ik een prima idee! 

Het eerste: 'Een wakend oog in Alkmaar'.




Vervolgens: 'Dit zag ik omdat een doosje met filters omgekeerd in de kast stond'.


En tenslotte: 'Het laatste gezichtje keek me aan toen ik een voorraadje lijm aanlegde om de kerstkaarten te plakken. Persoonlijk vind ik dit de leukste'.


Ze zijn weer heel goed gespot, Ferrara. Dankjewel,  ze zijn alle drie erg leuk en origineel. 

Dit was het weer voor deze keer. En zoals altijd: Blijf speuren mensen, ook in 2023. bettievdgriend@hotmail.com 

10 opmerkingen:

Mevrouw W. zei

Weer goed gevonden!

Judy zei

Leuk!

Emie zei

Zo grappig weer, vooral die laatste!

Iris Flavia zei

The cam is my fav :-)
A fun end to the year!

Jolande zei

Leuke afsluiting van 2022 deze gezichtjes.
Ik wens jullie een fijne jaarwisseling.

sjannesblog.com zei

Geweldig gezien! Wat een pak op zijn kop gedraaid al niet doet!

Kitty zei

Leuke gezichtjes weer! Ben wel benieuwd naar die lijm... ;)

Ferrara zei

@ Kitty, ik gebruik witte houtlijm en spuit een kleine hoeveelheid in een dekseltje (zo ontstond dat gezichtje) en van daaruit breng ik een tipje aan op het te plakken papier. Daarvoor gebruik ik een oude lange naald, maar een satéprikker werkt ook goed.

s.c zei

Leuk hoor en iets wat zeker 2023 gaat halen.

Mrs. T. zei

Alle goeds voor 2023!