Totaal aantal pageviews

zaterdag 28 januari 2023

Een held met een krans

 


Toen ik viel, (nog net) op 31 december, was ons kerstboompje al terug naar de tuin en waren de meeste kerstspullen al weg.
Deze krans hing weliswaar niet meer aan de deur, maar lag nog wel in de gang. Tot vandaag.
' Ik zal hem nu maar eens opruimen', zei mijn man daarnet. 
Wat een zeer grote grijns veroorzaakte bij mij. (voluit en hardop lachen kan ik nog niet)

Hij heeft het druk hoor, mijn man. Hij houdt het huis aan kant, doet allerlei klussen die ik normaal doe en... ik word buitengewoon goed verzorgd. 
Ik ben me er van bewust wat een zegen dat is!
Wat een held, die kerstkrans is een lauwerkrans!
 

25 opmerkingen:

pourquoi pas ??? zei

Wat heerlijk is dat toch zo een held te hebben. Neemt een hoop zorgen weg. Wat mij altijd zo verbaast is dat je leven in een paar minuten zo kan veranderen. Elkaar gelukkig nieuwjaar vieren, gezelligheid, zin in nieuwe jaar en hup, klaar was het voor jullie. Zo kregen wij 2 januari te horen dat zwager niet meer beter zal worden en 3 januari begon de chemo.
Ik hoop dat je je dagen goed door kan komen en snel weer op de been zal zijn. Veel liefs en beterschap.

miekequilt zei

Een zeer verdiende krans voor jouw lieve en zeer behulpzame man. Wat een leuke foto van hem. En gelukkig is de humor nog niet weg.

Iris Flavia zei

Great you are taken care of like that and keep your humor!!!
Still... wishes for a speedy recovery!

Jeanette Renting zei

Wat een leuke foto van de held. In voor- en tegenspoed is het gezegde toch....

Sjoerd zei

Dat heet lief en leed met elkaar delen en voor elkaar opkomen. Dat neemt niet weg dat hij het verdient.

izerina zei

Geweldig!

Ferrara zei

Ik had je wederhelft al het etiket goede wijn gegeven, de krans is een toegift. 👏

biebkriebels zei

Hij verdient zeker een krans!

Mormorsweb.blogspot.com zei

Het is maar goed dat er eentje goed ter beens is ;-) Die foto dient bewaard te worden!. Hopelijk gaat het steeds een beetje beter met jou.

In de weer zei

Dik verdiend !

Kitty zei

Staat 'm prima :). Die man van jou is er een om in te lijsten. Nu ik het zeg... die foto... zou best staan boven jullie bank ;P

Koffie Digitalix zei

Een verdiende lauwerkrans als ik je zo lees...

Mevrouw W. zei

Dat staat hem goed :)
Er voor elkaar zijn en goed voor elkaar zorgen... in voor en tegenspoed.

Anoniem zei

Hahahaha, 't kan te gek ook hoor, eerst zijn echte portret maar eens plaatsen. Had je het nog zien staan?

Jolande zei

Wat een ontzettend leuke foto van jouw held!

Elizabeth zei

Alhoewel je een echte pechvogel bent met dit ongeluk, ben je aan de andere kant toch ook een bofkont met zo'n man!
En humor? Het is zò gezond...

sjannesblog.com zei

Je hebt hem terecht mooi versierd!!

Judy zei

Terecht een held! Echt geweldig!

conny's quilts en creaties zei

Wees maar zuinig op je held! Grappige foto, humor is belangrijk!

Josephine zei

Haha, heerlijk die humor, was vast nog moeilijk om niet in schaterlachen
uit te barsten toen je man binnen kwam met zijn lauwerkrans.
Het staat hem prima, en een HELD is hij ZEKER!!!
Voel je inmiddels al iets van een klein beetje vooruitgang, hoop het zo?

Marthy zei

Blij met je held, die lauwerkrans heeft hij verdiend. Hier ook zo'n lieverd.

anja zei

Met zo'n behulpzame man mag je beslist heel bij zijn!

Sami zei

You have a great husband, a hero indeed :)
My husband would do the same, he can cook, clean, wash...just hates ironing.

schrijfselsvanmij zei

Echt verdiend!

Els04 zei

Grappig én lief!