Totaal aantal pageviews

maandag 9 januari 2023

Rood

 Dit blogje had ik ook al gemaakt. Ik was nog lang niet klaar met London. 

Er was zoals altijd veel rood in London. Natuurlijk de brievenbussen en de bussen. Nog steeds de rode telefooncellen. En een dame als wacht (met rode strepen) zag ik niet eerder.  
Ja, echt veel rood


En de volgende foto laat ik maar even iets groter zien. Want dat was echt leuk om naar te kijken. Meestal zie je  veel te veel mensen zich in een rode telefooncel persen (of er op),  of gekke bekken trekken. Maar deze vrouw nam de tijd om uitgebreid te poseren. Ik denk voor haar geliefde, niks professioneels of zo. Haar blote buik moest er ook op. Maar voor mij niet, ik vond het zo een mooi plaatje



16 opmerkingen:

Elizabeth zei

Zo ècht Engels allemaal...

Emie zei

Misschien is die jonge vrouw wel zwanger.

biebkriebels zei

Rood valt echt op in de straten als je er op let.

In de weer zei

Leuke serie met al die rode accenten, je moet het maar zien !

Jolande zei

Mooie foto's van rode dingen in London.
Nu zit ik me al die tijd al af te vragen of jullie nog een musical gezien hebben, maar ik zal geduldig wachten tot je weer beter bent.

Anoniem zei

Nee, deze keer geen musical. We vonden het simpelweg te duur

Kitty zei

Leuk al dat rood! De bussen zijn wel een stuk moderner geworden zie ik, de telefooncellen en brievenbussen zien er nog gezellig ouderwets uit. :)

Marthy zei

Volgens mij zie je veel rood in Engeland. Gek is dat, ik associeer die kleur totaal niet met Frankrijk.

Koffie Digitalix zei

De ingang naar het Ministerie voor Magie .... ze heeft haar brief natuurlijk niet gekregen.

In Engeland zie je inderdaad veel rood.

sjannesblog.com zei

Heerlijk Engelse serie!

Judy zei

Ja, in Londen zie je veel rood. Leuk!

Céline zei

Mijn man vraagt waar die dame op wacht staat? Ik ben ook benieuwd...

Nietzomaarzooo zei

Rood is de kleur waar je oog het eerste naar kijkt heeft een leraar schilderen me ooit uitgelegd. Dat hebben ze daar goed begrepen. Heerlijke foto's.

Anoniem zei

Ze staat bij Westminster Abbey

miekequilt zei

Wat een heerlijke kleur, dat rood. Leuk data je er zoveel foto’s mee had.

Iris Flavia zei

Love this collection very much!