Totaal aantal pageviews

maandag 16 januari 2023

Egaal grijs

 

Ja ik weet heus wel dat iedereen te maken heeft met hetzelfde pokkeweer. Heus wel! Maar dit is toch echt niet leuk en mijn enige uitzicht. Gisteren was er af en toe nog een priegeltje blauw en soms een stukje wolk. 

Nu: egaal grijs.

Gelukkig maken al die kaarten, vrolijk en kleurrijk, het toch leuk. Vrolijke beterschapskaarten met lieve wensen of zelfgemaakt en / of gericht op mijn interesses. Jullie lezen goed, lieve bloglezers!  Ik vind het echt fantastisch. Dank jullie wel

 

 

 



10 opmerkingen:

Ferrara zei

Kleine moeite en graag gedaan.

miekequilt zei

Altijd leuk om iemand een kaart te sturen. Alleen is nu de aanleiding niet zo fijn. En die regen? Het is waardeloos.

Ellen zei

Het is echt pokken weer al hadden we vandaag in zuid Limburg de zon. Hiep, hiep, hoera. Volgende keer stuur ik je een stukje blauwe lucht zodat je iotzicht een beetje vriendelijker wordt. Sterkte.

Floor zei

Saai hoor dat grijs. Jammer dat je geen uitzicht hebt op een mooi bos.
Hopelijk mag je toch snel uit je bed en wat heen en weer lopen.
Er komt misschien sneeuw, dan zie je witte vlokken, gaat ook vast snel vervelen.

Emie zei

Moeilijk om de moed erin te houden, lijkt me. Saaie dagen voor je. Wel veel podcast luisteren, hè dan gaat de tijd misschien wat sneller.

Judy zei

Wat ben je verwend met kaarten! Dat maakt het uitzicht wat kleuriger. Ik hoop dat de zon gauw doorbreekt.

Josephine zei

Vanaf morgen wordt het een stuk zonniger Bettie, hoop dat het een BIG SMILE
op je gezicht zal toveren. Van dit pokkenweer wordt je zeker flink chagrijnig.
Hoop dat je je binnenkort een klein beetje meer kan/mag bewegen dat zou al
iets schelen denk ik.
🔺🟦🟠🟡🟤🔶🔷⬜🟨🟩🟣🟠🔻🔳🔸◼🟨🟪🔵🟢🔺

Jolande zei

Ja dat grauwe grijze gaat snel vervelen.

Iris Flavia zei

Well wishes these days only vial blogger, as I´m still not fit (how long can such a flu take?! Week 5 now... getting old...), I am sorry - here the sun is out a bit.

blauwruitje zei

nou het schiet maar niet op met het weer