Totaal aantal pageviews

dinsdag 10 januari 2023

Gezichtjes

 Er stonden nog twee gezichtjes in de wacht. Allebei gevonden door Ferrara. Het eerste gezichtje spreekt voor zich: 


Over het tweede zegt Ferrara: 'De aardappel voor ik de scheve lach van zijn gezicht schraap'.  Ze zégt het ook altijd zo grappig. 


Het volgende gezichtje komt van Annelies. Twee foto's, één gezichtje. Ik toon twee foto's om te laten zien dat Annelies heel erg goed keek tijdens haar wandeling in Sauerland. Ik weet bijv. zeker dat ik het gemist zou hebben:


De laatste voor deze ronde is van Stef van SC Collections. 'Weer een glasbak', zegt Stef, 'maar deze is echt anders dan de vorige' :


En de allerlaatste is Maria. Ik zag haar aan het werk in ons hotel in London. 


Dat was het weer voor deze keer. En als altijd: Blijf speuren, mensen. bettievdgriend@hotmail.com 

11 opmerkingen:

Mevrouw W. zei

Ze zijn weer leuk!

Sjoerd zei

Je moet ze net zien...

Céline zei

Leuk die gezichtjes! Ik hoop dat je weer gauw opknapt. Beterschap.

Judy zei

Geweldig gevonden weer.

Kitty zei

Ze zijn weer grappig :)

s.c zei

Weer erg leuk en je kijkt nu toch anders om je heen. Mooi.

Jolande zei

Erg leuk weer allemaal. Maria vind ik de leukste van deze serie.

Ferrara zei

Ik krijg bijna heimwee naar ons rustige plekje op de camping in Hattem waar dat gezichtje me vanuit de heg elke dag aankeek.

Iris Flavia zei

The leaf is my fav :-)

Mrs. T. zei

Wil je wel geloven dat die stofzuiger er ook is in de variant met mijn voornaam? Ongelooflijk, wie verzint het!

Tine de Jong zei

Wat een leuke posten. Geniet steeds weer van je mooie blog.