Totaal aantal pageviews

woensdag 11 januari 2023

Ja hoor!


Nou, vanmorgen zijn er foto's gemaakt. Andere foto's dan deze die je hier ziet.
Op die andere foto's kon men zien wat er met mij aan de hand is en dat viel niet mee. 
Kijk me hier liggen, met een gebroken rug én een ( op twee plaatsen) gebroken pols. 

Ik vind mezelf eigenlijk best stoer, want ik heb echt heel erg veel pijn gehad. Vergeleken met de eerste week gaat het nu wel een beetje..Dat gips helpt wel wat. Evenals alle lieve berichten en kaarten, die helpen ook en dankjulliewel

Ik heb geen blogjes meer op voorraad. Maar ik zal af en toe wat laten horen hier. 

Zes weken, grmpffff

50 opmerkingen:

Kitty zei

Lieve help Bettie, en dat je daar dan zo lang mee doorge'lopen' hebt... Noem het maar stoer, ik vind het een ongekend staaltje van doorbijten...

Emie zei

Mijn hemel Bertie, wat een pijn en ongemak. Laat je verwennen want dat verdien je nu echt. Houd moed het komt goed.

Anoniem zei

Poeh, toch wel héél véél pech door deze ongelukkige val! Ik wens u veel sterkte en geduld.

Vr. gr. Veronique.

Ellen zei

Uit ervaring weet ik hoe zeer dit kan doen. Al had ik lang zoveel breuken als jij. Heel veel sterkte en een goed herstel.

Anoniem zei

Tjonge, dat is hard aangekomen! Ik wens je een goed herstel en sterkte!

Anoniem zei

Pfff.

izerina zei

Nu weet je tenminste(wat laat) wat er echt aan de hand is. Heel veel sterkte

Ferrara zei

Allemachtig 11 dagen verder en dan rolt er dit uiteindelijk uit. Wat heb jij een rare smak gemaakt en wat moet jij een pijn hebben gehad, arm en dapper mens. Voorlopig ben je uit de running en zoals ik zo vaak zeg Blogland loopt niet weg. Dat we je zullen missen staat buiten kijf. Heel veel sterkte ook voor je man, maar samen zullen jullie het heus redden.
Ik wil niet somberen, maar ik vrees dat je Maria van Nesse zult missen. Zal ik voor de zekerheid een foto voor je gaan maken van de prachtige jurk inclusief de chatelaine. Ik heb een museumkaart dus kan zo even doorlopen.

Bertiebo zei

Dat zou ik heel leuk vinden, Ferrara

Mevrouw W. zei

Zo, dat is behoorlijk aangekomen! Heel veel sterkte en beterschap!

Anoniem zei

Beterschap. Het is belangrijk dat je goed geneest, dus wees braaf....

Els04 zei

OMG! Ik heb dat ook gehad (mijn rug) toen ik 11 was. Gevallen op school, daar geloofden ze me niet dat ik pijn had tot ik flauwviel van mijn stoel... En daar loop jij al zo lang mee!? Wow! Arme jij!
Beterschap en goede moed, liefs Els

Anoniem zei

Lieve help, heb jij even een smakker gemaakt. Sterkte en veel beterschap.

Petra1945 zei

O nee... DAT was niet ingecalculeerd. Die ingegipste pols is duidelijk. Doen ze ook wat aan je rug?!? Sterkte ermee.
En nog een vraagje: doen die vrienden ook wat aan die deur?!?

Judy zei

Ach Bettie, wat een toestand! Wat goed dat je foto's hebt laten maken, want die pijn verontrustte me al. Nu in het gips - en hoe zit dat met je rug? - op weg naar beter worden. Heel veel sterkte en beterschap!

Marlou zei

Ohoh, wat vreselijk...
Wat ben je er erg aan toe.
Ik wens je heel veel goede genezing en revalideren...
Heb met je te doen...

Heel veel liefs van Marlou

conny's quilts en creaties zei

Wat akelig dat ze dit nu pas konden vaststellen. Wat moet jij veel pijn hebben gehad. Hopelijk heeft het gips rust, zit je rug nu ook ingepakt?. Heel veel sterkte samen.

guusje zei

Nou ik heb ook heel erg met je te doen en ben vreselijk geschrokken.
Ik zal je af en toe eens een opbeurend mailtje met wetenswaardigheden sturen. Ter lering en ter vermaak.
Houd je rustig, dan komt het goed met genezing en revalidatie. Een leuk boek, leuke film, af en toe je lieven op bezoek, probeer er toch wat van te maken. En je absoluut niet druk maken om het bloggen. Wij wachten rustig af, dat komt ook weer goed.

miekequilt zei

Wat een ellende voor jou en je man. Fijn dat je nu weet wat er aan de hand is, maar dit had je natuurlijk niet gewild. Ik wens je heel veel sterkte. Blogland vergeet je niet hoor. En een kaart of mailtje is natuurlijk zo verstuurd.
Kom op volgers, laten we haar bedelven onder post!

Sjoerd zei

Miljaar, dat is toch veel harder aangekomen dan je gedacht had, Ik wens je heel veel sterke de komende weken. We zullen je echt net vergeten...

Mrs. T. zei

Ach nee, wat een klap heb je dan gemaakt. Ik wens je een heel, heel, heel goed herstel.

Floor zei

Jeetje Bettie, daar was ik dus al bang voor.
Heb zelf een gebroken rug gehad, daarom schreef ik al: laat een scan maken, dit kan nooit goed zijn!
Blij dat je dat gedaan hebt. Ook nog een gebroken pols, niet tegeloven dat niemand van de artsen en de fysio dat heeft opgemerkt.
Met de pols kan je nu niet veel, maar wel lopen, maar met zoveel pijn in je rug zal dat voorlopig ook wel niet lukken.
Vraag me af of je nu moet blijven liggen of dat je voorzichtig toch wat mag bewegen als het mogelijk is.
Wens je heel veel sterkte toe en veel beterschap!
Lieve groetjes,
Floor

Anoniem zei

Heel veel sterkte!
Marja

Lot zei

Dat er niet eerder foto's zijn gemaakt van vooral je pols. Volgende keer niet zo stoer zijn.
Sterkte met alles, laat je maar even verwennen en rustig weer opbouwen

Miriam zei

Heel veel sterkte! En heel stoer dat je toch nog een blogje hebt getypt!

Nietzomaarzooo zei

Nee toch! En dan zo lang doorgelopen (ja, wist jij veel) met zoveel pijn. Fijn dat je nu wel weet wat er aan de hand is en waar die pijn vandaan komt (ja, die val!). Neem vooral je rust en we hebben denk ik allemaal genoeg geduld om te wachten op je eerste blog NA die rust. Al hoop ik niet dat je met je museum mee doet qua tijd.
Leef met je mee.

Anoniem zei

Dat hoef ik ze niet te vragen hoor. Wij kennen elkaar zo lang en zo goed, zij vinden het net zo rot als ik. Het was gewoon pech en ze kijken vast wat er aan de hand was

Josephine zei

Mijn hemel Bettie wat akelig allemaal, zoveel pijn. Slechter kon het begin
van het nieuwe jaar niet beginnen. Hoop ook dat het gips wat steun geeft aan
je ledenmaten zodat de pijn wat dragelijker zal worden.
Heel veel sterkte wens ik jullie samen, liefsssss

Drenthegirl zei

Best wishes! Your happy,positive attitude and strong character are great assets for a speedy and full recovery.

Iris Flavia zei

Oh, no. Hope all goes well!!! Best wishes!

Jeanette Renting zei

Van harte beterschap gewenst. Dat is een flinke klap die je gemaakt moet hebben.

Elizabeth zei

Je bent hartstikke stoer! Je bent een bikker... oh... dat is heel hard aangekomen zeg.
Wel zuur om zolang in de lappenmand te moeten zitten. Beterschap en laat je maar lekker verwennen!

Anoniem zei

Wat een tegenvaller. Gelukkig weet je nu wat er mis is. Heel veel pech nog voordat het nieuwejaar begon.
Wens je heel veel sterkte en beterschap.
Groet Merel

s.c zei

Sterkte.

biebkriebels zei

Wat een ellende zeg. Zo van de ene dag op de andere ineens zo hulpeloos te zijn. Hoop dat je niet te veel pijn hebt en wens je heel veel sterkte!

In de weer zei

Potverdorie Bettie, een nare geschiedenis. Héél véél sterkte en een voorspoedig herstel !

Charlie zei

Bertie ik wens je het allerbeste in deze nare situatie! Gelukkig dat er toch nog foto’s zijn gemaakt en je nu de beste behandeling krijgt! Hopelijk komt alles weer (lett.) op z’n pootjes terecht. Geduld is geboden!

schrijfselsvanmij zei

Ach jee, da‘s echt niet leuk …. Heel veel beterschap!

Rubato zei

Och, wat een schrik!!! Heel veel sterkte gewenst! Hart. Gr. Henny

Anoniem zei

Wat een ellende! We komen een keertje op ziekenbezoek hoor.

Anoniem zei

Gr nr 8

nicole orriens zei

Dat ziet er ernstig uit! Wel een mooi vrolijke kleur.... Heel veel sterkte gewenst en een voorspoedig herstel.

riet zei

Wat een tegenvaller. Heel veel sterkte bij het liggen. Zomaar een idee en misschien heb je het al of vind je het niks: een e reader om tocht te kunnen lezen. Kun je met één hand vasthouden. Heel veel sterkte. Rita (een trouwe lurken)

Mevrouw Niekje zei

Jemig, wat naar zeg. Van harte beterschap!

blauwruitje zei

O nee zeg, echt een tegenvaller. Heel veel sterkte!!
groetjes Sandra

Jolande zei

Wow een gebroken rug dat is niet niks en dan ook nog een gebroken pols.
Heel veel sterkte en beterschap.

Tine de Jong zei

Och arme dat is echt niet leuk en ook ik wens je veel sterkte en beterschap toe hierbij.

Anita Willems zei

Ai ai ai.
Een heel voorspoedig herstel gewenst.

Koffie Digitalix zei

Au... ik hoefde niet ver terug te bladderen. Heel heel heel veel sterkte. <3

Alet Venhuizen zei

Jeetje, dan ben jij gemeen gevallen zeg. Niet niks dit.
Heel veel sterkte en beterschap toegewenst! xxx