Totaal aantal pageviews

maandag 23 januari 2023

Monday Mural

 Mijn probleem is dat ik door die gebroken rug, liggend in bed en met mijn rechterhand in het gips,  niet met mijn laptop kan werken. Alleen een klein beetje op mijn telefoon.

Nou was ik afgelopen december natuurlijk in London, voor mij het Mekka van de murals. Het viel een beetje tegen. London niet, London nooit.  Maar de murals. Toch heb ik er wel wat kunnen fotograferen, alleen die foto's staan allemaal in de laptop

Op eentje na, die stond toevallig in mijn telefoongallery:



Geen verdere uitleg nodig. Ik zie nu dat de tweede foto door onze dochter is gemaakt. Want ik sta er zelf op.

Linking to Sami's ColourfulColourful Wold

21 opmerkingen:

miekequilt zei

O, die is geweldig. Gelukkig staat mijn favoriete Beatle er mooi op. Leve Paul.

Sjoerd zei

Ah, je bent gepromoveerd tot vierde Beatle...

Judy zei

Volgens mij sta je op de eerste foto ook! Leuk, de Beatles!

Ferrara zei

Wat Judy zegt dacht ik ook, die tweede is wat meer uitvergroot.
Petje af dat je nog met je telefoon tot ons doordringt. Ik vind onder normale omstandigheden bloggen per telefoon een hoop gepiel.

Nietzomaarzooo zei

Je staat er leuk op. En de mural ook. Hou vol hoor!

Iris Flavia zei

Very cool, Merry Christmas!

Tom zei

...I'm sorry to hear about your physical problems, mend quickly.

Emie zei

Die muurschildering is te gek! En dat jij hem kan plaatsen ook.

Ellen zei

Ik denk dat het twee dezelfde afbeeldingen zijn alleen is de ene foto van dichtbij en zo kunnen we je iets beter zien. Lastig is dat toch dat je zo gehandicapt bent. Je rug en je arm. Kun je niet tekst inspreken op je telefoon als je op het microfoontje tikt? Het zou toch moeten kunnen en bespaart je boel getyp met je linkerhand.

conny's quilts en creaties zei

Knap werk dat je toch een blog kunt tikken. Een hele klus nu. Wat een mooie schildering

sjannesblog.com zei

Petje af, dat je toch weer een blog wist te maken en nog wel met zo'n bijzondere mural.

Josephine zei

Jij bent een TOPPER, en de muurschildering is ook een TOPPER.
Kan die laptop niet aan het plafond bevestigd worden, en met een
katrol langzaam laten zakken, en dan met je linkerhand een
beetje rommelen op het toetsenbord. Je man heeft vast nog wel
ergens een handig appraatje, want hij is vindingrijk.

biebkriebels zei

Ze zijn wel een beetje eng afgebeeld, meer een caricatuur. Knap dat je jouw blog nog kunt bewerken hoor, petje af!

Jolande zei

Ik vind het een hele leuke mural.

Anoniem zei

Wat fijn voor je dat je dit toch nog voor elkaar krijgt. Al zijn de oplossingen die anderen hier aandragen hilarisch en lachwekkend. Houd nog vol en geniet van je dag. Groet, TinekeD.

nicole orriens zei

Wat een mooie mural! En zo knap gemaakt ook!

Sami zei

Hope you are recovering well from your back and broken arm! Not easy having to lie in bed for long periods unable to do things we like to do.
The mural is lovely and of course we all recognize the Father Christmas Beatles in the mural. Thanks for participating in Monday Murals Bertie.
Get well soon xx

In de weer zei

Prachtige muurschildering en inderdaad sta jij er bij alletwee op, wat heel leuk is.
Goed van je dat je toch steeds wat probeerde te doen.
Het is allemaal heel naar voor je, maar hou je taai en geniet van de handige man in huis.

Marthy zei

Leuke mural en knap dat jij een blog met foto kan maken met je telefoon in jouw omstandigheden. Ik brouw daar niets van.

Kitty zei

Het is wel een hele gave mural! Ik vraag me af waarom John er niet bij staat. Mogelijk waren er op dat moment nog maar drie Beatles...?

Bleubeard and Elizabeth zei

Sorry to be late visiting. My internet (and phone) have been out due to the storm that ravaged my area.

Sorry to read you are having back and arm problems. I really liked this mural and the merry Beatles.