Totaal aantal pageviews

maandag 2 januari 2023

Pech

 Oudjaarsavond brachten we door bij vrienden. Heerlijk gegeten, erg gezellig. Maar ik was moe en we besloten met elkaar dat we niet verplicht waren om twaalf uur af te wachten. Ook het vuurwerkgeknal en gedoe onderweg een beetje voor zijn dachten we. Onze fietsen stonden in hun garage en dat is er zo een waarbij de deur met een druk op een knop langzaam naar boven open gaat. Ik wilde net mijn fiets pakken toen die deur weer naar beneden viel tegen mijn hoofd. Niet eens hard, maar ik schrok en viel. Pols en rug wist ik . Pols en rug. En nu lig ik in bed met zware medicatie van de weekendhuisartsenpost. Voorlopig geen geblog!

45 opmerkingen:

Iris Flavia zei

So sorry to hear! Get well soon!!

Sjoerd zei

Oei, da is dubbel pech hebben. Ik wens je beterschap rust maar lekker uit.

izerina zei

Beterschap. wat moeilijk,je mag zeker ook niet veel lezen.

Petra1945 zei

O wat ellendig. Ze mogen die deur wel eens laten nakijken, maar daar heb jij natuurlijk nu niets aan. Hopelijk knapt het snel op, moet je nog naar het ziekenhuis? Sterkte.

Miriam zei

Vervelende pech! Van harte een goed herstel gewenst! Een portie geduld zul je daarbij zeker nodig hebben, hopelijk heb je niet te veel pijn.

KnutzEls zei

Wat vervelend. Hoop dat je gauw weer opgeknapt bent. Beterschap.

Judy zei

Oeh wat naar. Doe rustig aan. Heel veel beterschap gewenst.

Emie zei

Au! Wat een pech. Sterkte en beterschap.

Anoniem zei

Oeps! Hopelijk gaat het snel beter met je. Groet, TinekeD.

Elizabeth zei

Oh, ik zie het in gedachten voor me met die deur.. Afschuwelijk zeg!
Ik wens je beterschap en hoop dat je snel weer naar huis mag en de pijn minder wordt...

Kitty zei

Potverdepotver, dat is geen goed begin Bettie! Sterkte en beterschap!

miekequilt zei

Waardeloos. Wat zullen jullie geschrokken zijn. En waardeloos dat je juist deze nacht naar het ziekenhuis moest. Ik wens je heel veel sterkte en geduld. X

Anoniem zei

Sorry huisartsenpost , geen ziekenhuis.
miekequilt

Charlie zei

Oh wat een naar einde van het jaar! Hopelijk heb je baat bij de medicatie en knap je weer op en dan toch de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!

Ton zei

Hoi Bertie, Kom, dacht ik vanmorgen: eerst Bettie een goed nieuwjaar wensen. En dan lees ik van je tegenslag. Dus eerst wens ik je beterschap toe. En dan nu: Bettie ik wens jou en de jouwen een liefdevol en gezond 2023 toe. En dank voor al de blogs die je schreef. Met vriendelijke groeten Ton

Jolande zei

Wat een akelig begin van het nieuwe jaar. Veel beterschap en hopelijk knap je snel op.

ella zei

Dat kun je met recht vette pech noemen, beterschap. Ella.

Ferrara zei

En dan zijn al die goede wensen die over en weer gaan meteen niet bewaarheid, Wat een naar begin van het nieuwe jaar. Van Harte Beterschap en neem vooral de tijd.

conny's quilts en creaties zei

Jakkes wat een pech, beterschap gewenst.

In de weer zei

Och Bettie toch, wat naar voor je.
Rust maar goed en neem de tijd.
Hoop dat je dankzij de medicatie niet al te veel pijn hebt.
Sterkte en beterschap.

biebkriebels zei

Wat een narigheid ineens, sterkte en hoop dat je snel weer herstelt.

Anoniem zei

Niet fijn om zo het nieuwe jaar te beginnen. Beterschap. Groet Hanny.

mar zei

Beterschap. Ff wennen om zonder jou de dag te starten.

elly zei

O jee wat ellendig. De allerbeste wensen en spoedig herstel.

blauwruitje zei

Oh jeetje, nee toch. Beterschap. Hopelijk herstel je snel.
groetjes Sandra

Jeanette Renting zei

Van harte beterschap. Ik miste je al.

Ellen zei

Dat is zeker pech.
Heel veel sterkte. Hopelijk zakt de pijn binnenkort.

Beterschap!!

sjannesblog.com zei

Wat een naar begin van het nieuwe jaar! Je kunt dus alleen maar rust houden en afwachten. Ik wens je er veel sterkte bij en beterschap!

Mrs. T. zei

He wat een naar begin van het nieuwe jaar. Hopelijk herstel je snel. Beterschap!

Mormorsweb.blogspot.com zei

Ach arme stakker. Beterschap!

Floor zei

Oeps! Dat is wel een heel slecht begin van het gelukkige en gezonde nieuwe jaar wat ik voor je wenste.
Wens je heel veel sterkte. Hopelijk is er niet iets gebroken.
Hoop dat de medicatie een beetje verlichting geeft, want in bed liggen is natuurlijk ook niet goed voor het herstel.
Maar snel naar de huisarts, maar die is vast al wel langs geweest.
Sterkte hoor.

guusje zei

Oh Bettie, heel veel beterschap. Pols niet gebroken hoop ik? Wat een geluk dat je een partner hebt die je kan verzorgen en die een oogje in het zeil houdt. Heel veel sterkte met je rug.

Aleida zei

Wat een schrik voor jullie en wat een afsluiting van de avond, pfff. Van harte beterschap

Josephine zei

Och Bettie wat een waardeloos begin van het nieuwe jaar, zoiets verwacht
je natuurlijk totaal niet dat zo'n deur opeens weer naar beneden komt, ohhh.
Hoop dat de medicatie n ieder geval goed helpt tegen de pijn,
heel veel STERKTE wens je!!!

Marthy zei

Dit is wel heel erg vervelend en dat is nog zacht uitgedrukt. Hoop dat er niets ernstigs aan de hand is. Heel veel beterschap.

Nietzomaarzooo zei

Wat een domme pech inderdaad. Neem de tijd om te helen. Wens je sterkte.

Mevrouw W. zei

Heel veel sterkte en beterschap xxx

nicole orriens zei

Oh wat een pech zeg! Een ongelukje zit echt wel in een klein hoekje! Sterkte gewenst en hopelijk herstelt je hand snel.

Anoniem zei

Beterschap gewenst, heel jammer om zo het nieuwe jaar te moeten starten.
Ik ga je dagelijkse blog missen, maar belangrijker is dat jij snel weer op de been bent.
Het allerbeste ermee.
Groet Merel

Purperpolletje zei

Ach, wat een ellende... Rust in je lijf en hoofd gewenst en een voorspoedig herstel!

schrijfselsvanmij zei

Beterschap!

Els04 zei

Oh nee, beterschap!

simone zei

Wat een akelige toestand, beterschap.

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
riet zei

Wat een rottig begin. Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat de rest van het jaar beter wordt.