Totaal aantal pageviews

vrijdag 6 januari 2023

Even een berichtje

 Om te beginnen dank voor alle lieve kaartjes en wensen. En verder kost een simpel stukje typen erg veel inspanning dus hier blijft het even bij. Ik lig in bed en kan ook eigenlijk niks anders. Naar de wc gaan is echt een kwelling. Trap af: no way. Dus ook geen foto gemaakt van rug en pols. Ik denk niet dat er iets gebroken is en de fysiotherapeut (die gewoon aan huis kwam, hoe fijn is dat), heeft me vandaag heel goed bekeken en denkt het ook niet. Hij denkt wel dat het nog een tijd gaat duren.  Wat heb ik trouwens een geluk met mijn man die alles voor me doet. En hij wordt niet eens chagrijnig van mijn gekerm en gezeur.  Echt!! Wat een held.

Zo: update genoeg!

20 opmerkingen:

Joanne zei

Ik weet wat het is om helemaal niets te kunnen. Om afhankelijk te zijn. Fijn dat je man er voor je is. Ik wens je heel veel beterschap en sterkte. En heel veel geduld. Hopelijk knap je snel op.

Liefs Joanne 😘🧡

miekequilt zei

Fijn dat je een update plaatst. Wat ellendig toch. Fijn zo'n lieve man. Ik heb ook ervaren dat dat heel fijn is. Heel veel sterkte!

Ferrara zei

Hoe akelig ook, wel fijn om te weten hoe het met je is, want je denkt er toch iedere dag aan.
Net vanmiddag een kaart gepost. Sterkte en manlief is een topper!

sjannesblog.com zei

Wat rot voor je! Laat je maar lekker verwennen, hoewel ik me kan voorstellen, dat het nog niet zo voelt. Sterkte, beterschap en geduld!

izerina zei

Beterschap en veel geduld gewenst

Judy zei

Wat vreselijk, Bettie. Ik kan een klein beetje met je meevoelen, nog steeds spierpijn na corona. Wat geweldig, je man! Ik wens je veel sterkte en beterschap!

Anoniem zei

Ach Bettie, wat een ellende. Fijn dat er goed voor je gezorgd wordt. Veel geduld voor jou en natuurlijk beterschap. Groet, TinekeD.

Floor zei

Ik maak me een beetje ongerust Bertie.
Je rug... hoe weet je nu of er geen wervel gebroken is?
Toen ik van de trap was gevallen, kwamen er twee ambulance medewerkers thuis die zeiden dat er niets gebroken was.
Voor de zekerheid werd ik toch met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht voor een scan.
Toen bleek wel degelijk dat er een wervel was gebroken.
Zes weken niets doen en zeker niet bukken.
Gelukkig mocht ik wel lopen toen het een beetje ging.
Dus misschien is een scan laten maken (ophalen met een ambulance natuurlijk) toch wel een goed idee.
Wens je in ieder geval heel veel beterschap, hoop dat het snel een klein beetje beter gaat, zodat je niet de hele dag in je bed hoeft te liggen.
Lieve groetjes,
Floor

Mrs. T. zei

He gats wat balen zeg. Hopelijk herstel je goed. En fijn dat er zo goed voor je gezorgd wordt.

Sjoerd zei

lief en leed delen hoort bij het huwelijk. Ik weet dat het niet overal rozengeur en maneschijn is. Maar ik heb dit ook meegemaakt met mijn vrouw. En toen hadden we ook nog kinderen thuis. Ik wens jullie veel sterkte.

Josephine zei

Echt heel akelig allemaal Bettie, wel heel fijn datje lief een HELD is
en je goed verzorgd en verwend.......mag ik hopen ;-)
Denk als het moment daar is dat het zou kunnen, een scan laten maken
van je rug toch heel verstandig zou zijn, om zodoende de juiste
behandeling te kunnen krijgen.
Veel STERKTE met die rot pijn!!!

blauwruitje zei

Tjonge dat was echt een enorme val die je gemaakt hebt. Heel veel sterkte.

Petra1945 zei

Ferrara had gelijk: heel fijn dat je het toch even probeerde met die update. Ik kijk ook steeds even, want jouw blog zit gewoon in mijn systeem, en dan maak je je toch weer zorgen. Het beste ermee...

Kitty zei

Wat vreselijk dat zo'n stom ongelukje zulke grote gevolgen heeft Bettie. Beterschap en een dikke pluim voor Frits!

Anoniem zei

Sterkte. Zowel voor jou als voor Frits..

guusje zei

Ja Bettie het lijkt mij ook raadzaam om een scan te laten maken. Wat is de mening van de huisarts in deze? Hevige rugpijn moet toch een oorzaak hebben. Stel een acute hernia of iets met een wervel, dan wil je dat roch weten?
Heel veel sterkte en chapeau voor je man.
En ja, geduld is ook niet mijn sterkste kant.

elly zei

Wat erg dat je zo n pijn hebt. Van harte beterschap en sterkte.

schrijfselsvanmij zei

Je man is een schat, maar dat ben jij ook —-> heb geduld, laat je fijn verzorgen, en luister goed naar goede raad van de fysio, want rust roest …

Elizabeth zei

Fijn dat je man zo goed voor je zorgt, wat een kanjer!
En doe nu maar rustig aan hoor...

Jolande zei

He wat is dat nou toch vervelend voor je. Bloggen is leuk, maar je gezondheid is belangrijker.
Fijn dat Frits zo'n steun voor je is, maar daar ben ik niet echt verbaasd over :-)