Totaal aantal pageviews

zaterdag 14 januari 2023

Hulp nodig, over

 

Dit ligt allemaal op dit moment naast mijn bed. De bediening waarmee mijn bed omhoog en omlaag kan. Zo'n ding ook voor de televisie. Bril en krant spreken voor zich en dan is er nog dat oranje dingetje. Dat is een walkie talkie

 Nadat ik mijn man vanmorgen een paar keer had geroepen en hij niet kwam omdat hij het niet had gehoord, kwam hij hiermee op de proppen. De man wil nooit iets weggooien en dit was er nog

 Zo zie je maar!

Het veroorzaakte een slappe lach bij mij (en dat is niet fijn voor mijn rug, maar wel fijn voor mijn geest)

Dus nu maar bedenken hoe ik dit in kan zetten anders dan 'hulp nodig, moet plassen, over'

26 opmerkingen:

pourquoi pas ??? zei

met je humor is niets mis gelukkig. Heel veel beterschap lieve Bettie.

Sjoerd zei

Haha, hij is in ieder geval inventief...

Floor zei

Fijn dat je bij je bed "een rode knop" hebt, net als ik het ziekenhuis.
Een appje sturen met je telefoon kan ook natuurlijk.
Ongezellig hoor dat jullie nu van elkaar gescheiden zijn.
Gewoon vaak hulp inroepen :-)

Kitty zei

Breakie breakie... hahaha. Je mag ons ook bellen hoor als je plassen moet *proest*.

Iris Flavia zei

I´m sorry you´re still in hospital, oh, but it sounds so familiar!
Ingo keeps everything, too, and (mostly) always finds a solution!
We are lucky after all, don´t you think (and get well soon!)

Anoniem zei

Luckily i'm not in hospital, only been there for x-rays
And yes, you're right

biebkriebels zei

Gelukkig dat je nog kan lachen, het is wel komisch zo'n Walky Talky, zeg je ook "över" na de boodschap over gebracht te hebben ha,ha?

Ferrara zei

'Hallo hier zender 'Roodarmpje', kom er maar in op de band.' Niet goed voor je rug, maar lachen blijft gezond. Mag je wel zitten? Ik vraag dat i.v.m. lezen. Een prismabril kan handig zijn. Hebben ze vast wel bij de zorgwinkel.

Anoniem zei

Hahaha, Ferrara. Nee, zitten gaat niet. Liggen of een klein beetje lopen

izerina zei

Gelukkig,je humor is er nog. Wel een goed idee van je man

blauwruitje zei

wie wat bewaart die heeft wat. Nu reuze praktisch.

elly zei

Maar goed dat je gevoel voor humor hebt. Het beste ermee.

conny's quilts en creaties zei

Wat een slimme oplossing! Ik moest even denken aan dit liedje: ground control to major Tom"... Van David Bowie

In de weer zei

Humor, hou dat er maar in, alleen nu niet voluit lachen, maar een glimlach telt ook.

Mormorsweb.blogspot.com zei

Wat een oplossing. Goed dat je hulp hebt, je zou maar alleen zijn 🥴 Beterschap en sterkte!

Mrs. T. zei

het is wel een heel praktische oplossing. ;-)

Elizabeth zei

Ik moet echt lachen om je humor... Geduld..het komt vast allemaal weer goed 👍

Anoniem zei

Roepen en geen antwoord krijgen is niet fijn in zo'n situatie waarin je je nu bevindt. Dan is deze oplossing wel heel fijn. Zo'n prismabril die genoemd wordt is echt wel fijn om te gebruiken met lezen. Geniet maar van elkaar met de afstand. Groet. TinekeD.

miekequilt zei

IltHaha, het is toch om te lachen. Fijn dat je weer een bericht plaatst en ons allemaal aan het lachen krijgt.

Josephine zei

Eigenlijk best wel heel vervelend dat jij boven en je man beneden leeft,
tenminste dat lijkt me zo. Voor het zelfde geld vinden jullie het beide
prima zo dat kan natuurlijk ook, haha. De walkie talkie is wel een handige
oplossing op dit moment, er bestaan overigens wel ringtones voor walkie talkie,
misschien een lekkere gekke en duidelijke toon, haha ze het al helemaal voor me.

Emie zei

Niet in de war raken van al die handige dingen. Dat je in de afstandsbediening gaat zitten roepen...

Jolande zei

Wij hebben in Belgie ook walkie talkie en die kunnen soms heel handig zijn, zoals bij jou.
Fijn toch dit soort hulpmiddelen.



Judy zei

Superhandig! En dat je man ze nog had! Ik moet meteen denken aan Ellie Lust: 'etherdiscipline' (Wie is de mol?).

Marthy zei

Blijf maar lachen, dat houdt je geest ontspannen. En als ik op dit moment naar buiten kijk mis je niets. Maar leuk is het natuurlijk niet, zo op bed terwijl je niet veel kan. Sterkte!!

Ellen zei

Ideaal een walkie talkie. Zo zie je maar weer. Iemand die iets bewaard heeft ook iets, hahaha.
Sterkte!!!

Els04 zei

Sterkte daar!