Totaal aantal pageviews

vrijdag 12 mei 2023

Dat heb ik weer

 Dus ik loop met mijn vriendin,  met wie ik een dagje Amsterdam deed, op het Damrak. 
Ik zie en hoor een motoragent met een akelige piep op zijn motor de weg onveilig maken. Hij reed bijna iemand aan en ik dacht dat het was om diegene te waarschuwen niet zomaar over te steken

Niks hoor, er kwam een AA-auto aangereden en daarin achter het raam zag ik een vaag gezicht en er werd gezwaaid. Daarna nog een paar auto's met geblindeerde ramen. 


Was ik nou maar slimmer en sneller geweest,  want Maxima herself stapte uit. Charmant en leuk, met een rood hoedje en prachtige rode pumps. 
Ik zag haar goed hoor, heel goed. Maar toen ik mijn telefoon in de afdrukstand had, was dit het resultaat. 
Ik ken mensen die altijd beroemdheden zien. Ik bijna nooit. En dan is er eentje en dan krijg je dit resultaat. 

'Is het gelukt mevrouw?' vroeg deze vriendelijke meneer. 
Nee, dat dus niet. Nou ja, maar van hém heb ik wél een goeie foto. Ook nooit weg! Toch?





22 opmerkingen:

Judy zei

Haha, we geloven meteen dat dat de achterkant van Maxima is!

Sjoerd zei

Dat lukte mij ook een keer met Bea in Vlissingen. Grrr.... ik had alleen nog de auto erop staan.

miekequilt zei

Nou, aan de hakken te zien weet je meteen dat dit Máxima moet zijn. Dus foto geslaagd hoor. En met die tweede foto erbij toch een leuke reportage.

Kitty zei

Ahhh, wat jammer. Maar hele mooie pumps inderdaad, en die meneer is ook niet verkeerd :)

Emie zei

Leuk dat je haar zag en deze foto ondersteunt jouw verhaal.perfect!

Charlie zei

Zoiets zou mij nou ook kunnen overkomen! Maar die chique mijnheer maakt het een beetje New York!

Nicole Orriëns zei

Jammer van Maxima, maar de foto van de meneer vind ik ook prachtig.Hij ziet er mooi en vrolijk uit!

Ferrara zei

Past goed in de categorie 'dat heb ik weer'. Maar je hebt in elk geval een glimpje van haar. Die stralende man maakt veel goed.

Els04 zei

Misschien wel een originelere foto!

Floor zei

Vind die leuke meneer ook heel knap hoor.
Hij is vast ook blij dat hij nu eens op de foto mag.
De rode schoenen van Max staan er in ieder geval op, je hebt bewijs :-)

Jolande zei

Hahaha, nou je hebt in ieder geval een leuk verhaal voor op je blog.

Lot zei

Op deze site kan je haar helemaal zien.

https://www.modekoninginmaxima.nl/maxima-draagt-tegen-verwachting-in-een-hoed/ dit is waar je was.

Leuk om af en toe te bekijken wat ze dragen de royals en tekst en uitleg te krijgen en waar het eventueel te koop is.

roentare zei

This gentleman has a wonderful smile.

Ellen zei

O, enig!!!! Zou mij ook gebeuren maar de vriendelijke mijnheer vind ik wel een echte gentleman hoor.

biebkriebels zei

Nou het zijn mooie pumps hoor :)

Miriam zei

Ach ja, ik moest er wel om glimlachen. Je vertelt het weer leuk!

blauwruitje zei

O jeetje. Dat zou mij ook gebeuren hoor.

Marthy zei

Mooie pumps, toch.

Josephine zei

Toch nog een troost foto van een mooie vriendelijke man. Maar de rode
pumps van Maxima staan staan er in ieder geval op!!!;-)

sjannesblog.com zei

Je ziet toch net nog genoeg om overtuigend te zijn, hoor. Leuk!

Koffie Digitalix zei

Al weer heel lang geleden verbaasde vriendin en ik ons over de ongekende drukte in Maastricht. Nu waren wij speciaal die kant op gegaan om te shoppen (lees drie winkel, twee koffie stops en eenmaal eten) maar zoveel mensen. Bleken WA en Max die dag naar Maastricht te komen.
Drie keer raden wie per ongeluk ineens oog in oog met beide stonden. Nou ja, sort of...
Ook geen foto's. Vriendin volgens mij wel. Die reageert sneller.

Mrs. T. zei

Dan had ik laatst toch een paar betere foto's. ;-)