Totaal aantal pageviews

dinsdag 16 mei 2023

Gezichtjes

 


De man van Tineke Dieks, Willy,  zag een gezichtje. 'Hier op Kasteel Olt Stoutenburght'. 
En ik zag het niet meteen, maar toen ik de foto op mijn blog zette, zag ik er zelfs drie. En dat is bijzonder. Zien jullie het ook? 


Heidi zag dat onverwacht winterweer tot overlast leidde in delen van de VS en stuurde dit gezichtje.


Deze twee werden me gestuurd door Irene. Zij schrijft dat haar man zijn voorraad video-onderdelen aan het opruimen was. 'Vroeger was hij tv- en videoreparateur. En ineens: twee grappige gezichtjes!'


Tenslotte Conny. Zij schrijft: 'Wandelend in de natuur keek mij ineens dit nieuwsgierig Aagje aan. Zie jij het ook? 
Zeker zag ik het. Ik vond het op een soort E.T. lijken. 

Dat was het weer voor deze keer. Alle inzenders heel hartelijk dank en natuurlijk als altijd: Blijf speuren, mensen! (En sturen)
bettievdgriend@hotmail.com 


16 opmerkingen:

Sjoerd zei

Er zitten weer echt leuke vondsten bij...

Judy zei

Ja, ik zie ze, allemaal! Moet nodig ook weer eens gaan speuren.

nicole orriens zei

Die laatste lijkt wel een of ander amfibie!

Emie zei

Ook allemaal gezien en allemaal weer heel erg leuk!

Anoniem zei

Blijft leuk dit. Dat zelfs echtgenoten mee gaan zoeken:) Groet, TinekeD.

roentare zei

A fairytale castle!

Kitty zei

Iedere keer weer leuk :)

miekequilt zei

Altijd leuk. Die van Irene vind ik het leukst.

Ferrara zei

Drie in één, ik zag ze. Ze zijn weer leuk.

N8W8 zei

De "gezichtjes" hebben een naam:
Pareidolia

Zie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Pareidolie

Mrs. T. zei

Die onderste is geweldig!

Josephine zei

Wat een giller drie gezichtjes tegelijk, geweldig!!!
ze zijn weer perfect gevonden, de laatste is ook zeer geslaagd!!!

Bettie zei

Nou 'doe' ik dit al best lang, maar die term kende ik niet. Dank

Aleida zei

Allemaal heel leuk, en dan vooral die eerste en de laatste. Knap trouwens die 3 in 1. Ik ben nog niet verder gekomen dan 2 in 1 vorig jaar

Jolande zei

Wat een leuke weer, vooral E.T.
De term ken ik wel, ooit eens voor een cursus een foto-opdracht gekregen met die naam :-)

Tine de Jong zei

Ook ik heb ze gezien en de onderste is echt wel bijzonder. Je moet er wel ooog voor hebben om dit te zien.