Totaal aantal pageviews

woensdag 31 mei 2023

Gezichtjes

 




Conny van het blog Conny's Quilts en Creaties was in een museum in Emden, het Ostfriesisches Landesmuseum. 
'Grappig', zegt Conny,  'dat je ze soms zomaar ziet op onverwachte plaatsen'. 
Op de afdeling archeologie zag ze  het eerste en het laatste gezichtje. Ze leken als smileys te zijn opgehangen. Conny denkt dat het kledingspelden zijn. 
En in de broche, van de afdeling 18-19e eeuw is ook een duidelijk gezichtje te ontdekken. Wat een mooie broche trouwens hè.


En dan de laatste voor deze ronde. Deze foto is van Esther. Zij zag ineens een Pinokkio in de deurklink! Het gezicht van Pinokkio bedoel ik. 

Dank dames! En voor iedereen geldt: Blijf speuren mensen! bettievdgriend@hotmail.com



11 opmerkingen:

In de weer zei

Wat vrolijks kun jij nu wel gebruiken.
Mooie oogst en die broche, inderdaad schitterend !

Sjoerd zei

Met sommige had ik toch even moeite om er een gezichtje in te zien...

izerina zei

Wat is die middelste mooi

Judy zei

Ik moest even kijken maar toen zag ik Pinokkio ook! Mooie broche!

sjannesblog.com zei

Ik hoop, dat die gezichtjes je een beetje kunnen opfleuren na alle pech.

Iris Flavia zei

Interesting ones :-)

miekequilt zei

Wat een leukerds. Pinokkio vind ik schattig, met zijn scheve neus.

Emie zei

Museale gezichtjes, dat is toch grappig!

roentare zei

That does look like Pinocchio

Ferrara zei

Fraaie serie. Gaat het goed met je?

Josephine zei

Wat een geslaagde weer, vooral die broche is van grote schoonheid
en dan lacht die je ook nog toe.