Totaal aantal pageviews

zondag 18 juli 2021

Plonk & Replonk


Ik hou nogal van het werk van het Zwitserse kunstenaarscollectief Plonk & Replonk. 
Het is een bepaalde vorm van humor die me aanspreekt. 
Ik denk dat deze foto hierboven nieuw is, maar ze gebruiken ook oude ansichtkaarten voor hun werk. 
Absurd is het vaak, ik moet er om lachen.
Ik heb ooit hun boek gekocht, maar dat ben ik  kwijt. Uitgeleend en niet terug gekregen, helaas. 

Des te groter was mijn verrassing toen ik terug kwam van vakantie en dit kaartje op tafel vond. 
Van Marion natuurlijk.


13 opmerkingen:

miekequilt zei

Haha. Dat is een leuke kaart. Jammer dat je het boek kwijt bent.

Iris Flavia zei

Fun cards :-)
Hah. Now that you mention. My Thomas still has one of my books! "Corinna", we haven´t seen each other for over a year. And I love that book. And miss Thomas.

mar zei

Grappige kaart.

sjannesblog.com zei

Leuk gedaan.

s.c zei

Leuk. Zal ze es googelen.

Sjoerd zei

het is leuk, maar of je ermee gelukkig wordt als iedereen zo rondloopt...

Judy zei

Haha, wat een leuke kaart!

biebkriebels zei

Komisch!

Emie zei

Nooit van gehoord maar erg geestig!

Jolande zei

Ik hou ook van hun werk.
Wat jammer dat je boek weg is, maar de kaart is heel leuk.

Marthy zei

Echt heel leuk, daar blijf je naar kijken

Willy zei

Erg leuk!
Ik ga eens verder speuren naar Plonk & Replonk.

Nicole Orriëns zei

Oh prachtig zeg! Een hele mooie combinatie van fel realistisch met absurdisme!