Totaal aantal pageviews

vrijdag 16 juli 2021

Gezichtjes

 


Een oude lift op het Hembrugterrein leverde een gezichtje op. En ik dacht in dit geval niet zozeer aan zo'n ding waarmee je je naar boven kunt laten verplaatsen, maar aan het liften van de oogleden. Een ooglift!
Agnes, onze schoondochter zag ook weer een gezichtje:


En dit, weer op het Hembrugterrein, het lijkt wel een kleine Mexicaan:


Dan mijn eigen stofzuiger:


Onze oudste kleinzoon Odin zag spoken. Of nou ja... één spook:


En Iris tenslotte,  zag iets op de bodem van haar yoghurtbeker. Ook een gezichtje. 


Blijf speuren mensen, blijf speuren!

9 opmerkingen:

Iris Flavia zei

I´ll keep my eyes open - love the first one especially.

Sjoerd zei

Gij zult speuren... en ik doe mijn best. Mooi gevonden weer.

nicole orriens zei

Zo leuk! Ik heb er weer van genoten : )))

s.c zei

Moet zeggen een heel leuk thema en het prikkelt de hersencellen op een positieve manier.

Ferrara zei

Ze zijn weer geweldig goed gevonden. Ik heb er ook nog een paar voor je, ze komen naar je toe.

Jolande zei

Allemaal weer zo leuk.

Judy zei

Prachtig gevonden weer!

Mrs. T. zei

Die kleine Mexicaan is geweldig. En dat spookje ... ♥

blauwruitje zei

Zo goed gevonden iedere keer!