Totaal aantal pageviews

zaterdag 17 juli 2021

Dag Groede

En zo zijn we na een heerlijke week in Groede weer thuis.

Deze keer was het extra fijn omdat we er met onze kleindochters waren en we elkaar weer beter leerden kennen. 
Anderhalf jaar met weinig contact en al helemaal geen fysiek contact is echt lang geweest. 
En nu kwam Anna bijvoorbeeld 's morgens vroeg gewoon even binnen gelopen in ons huisje. Kletste even en vertrok weer. Dat...

Het weer was niet echt goed, maar toch zijn we wel bijna iedere dag op het strand geweest. Een dag was zonnig en konden de meisjes in hun badpak en in zee. 
Dat was ook de dag van het zandkasteel. Ik liet de foto al eerder zien hier. 
Ik had in de Badkoerier gelezen dat er een zandkastelenwedstrijd was. Een foto maken van het kasteel, op Insta zetten en afwachten of je de prijs van de week zou winnen. 

En we wonnen. Een dinerbon te besteden in het Badpaviljoen Breskens aan zee. 
We hebben er met z'n allen van genoten. Geen diner, maar een lunch met allerlei lekkere hapjes. 

De volgende dag maakten we trouwens nog een veel mooier zandkasteel, want dat is gewoon ook hartstikke leuk om te doen.

Ik heb er over nagedacht (en niet voor het eerst),  wat Groede nou zo speciaal maakt. En ik kan maar tot een conclusie komen: ik weet het niet. 
Dus ik ga er maar niet meer over nadenken.


Op het laatste avondwandelingetje met Noor en Jet, hebben we even heel hard gezwaaid naar de kerktoren met het haantje: Dag Groede, we komen hopelijk snel weer terug! 



 

20 opmerkingen:

KnutzEls zei

Liefde is niet te verklaren.

Emie zei

Een plek vol goede herinneringen, dat maakt Groede voor jullie zo speciaal. Dat je er nog maar vaak mag komen!

Kitty zei

“En zo is het! “, dacht ik toen ik de reactie van KnutzEls las!
Wat een heetlijk blogje weer en prachtige foto’s. Die laatste Is expositie-waardig! 🙂

Judy zei

Omdat Groede in je hart zit, daarom. Wat een heerlijke week hebben jullie gehad.

Mormorsweb.blogspot.com zei

Wat leuk om de zandkastelen prijs te winnen. Dat was genieten. En de zee, de zee is altijd fascinerend.

mar zei

Dat was weer een top week in Groede. Mooie herinneringen.

Mevrouw W. zei

Fijn dat jullie het zo goed gehad hebben! En ook fijn dat jullie toch weer de stap waagden om naar het oude vertrouwde adres in Groede te gaan.

pourquoi pas ??? zei

Wat een heerlijke verhalen weer. Dat moet heerlijk zijn om jullie schatjes opeens zo dichtbij te hebben. Is jullie zo gegund.En dan ook nog prijs winnen.

sjannesblog.com zei

Sweet memory's, die blijven!

Iris Flavia zei

Beautiful post - I miss my family, it´s been a year now, too.
Yay for winning and having a great snack!

biebkriebels zei

Wat een leuke vakantie voor iedereen om te genieten van zon, zee, strand en elkaar! Mooie foto's.

Neeltje zei

Heerlijk en prachtige foto's!

Floor zei

Prachtige foto's! Leuk dat jullie gewonnen hadden met het zandkasteel bouwen.
Andere keer vast nog eens terug.

Sjoerd zei

Ik ben er twee keer met mijn ouders op vakantie geweest als kind. Dat weet ik, maar me herinneren kan ik het niet meer...

Anita Willems zei

Wat een liefdevolle blogpost. Voor je kleinkinderen. Voor de tijd met elkaar. Voor Groede.
En wat een bof dat jullie wonnen!

Ferrara zei

Soms moet je de dingen gewoon aanvaarden en genieten en niet vragen naar het waarom.
Het was goed en daar gaat het om.

Marthy zei

Fijn om zo'n plek te hebben. Ik hoop dat jullie er nog vaak mogen komen. Geweldige laatste foto.

Mrs. T. zei

Oh, die onderste foto. Wat een beauty!

Miriam zei

Mooi dat jullie een heerlijke week gehad hebben met elkaar! Wat Groede zo speciaal maakt weet ik niet, maar strand is altijd goed wat voor leeftijd je ook hebt.

blauwruitje zei

Heerlijk zo'n paar dagen erop uit.