Totaal aantal pageviews

vrijdag 6 september 2019

Kaart uit Japan

Van Saori en via Postcrossing kreeg ik een mooie kaart  uit Japan.

Een van mijn voorkeuren die ik opgaf bij Postcrossing, is paraplu's en parasols. Daar voldeed Saori dus aan, maar dat had ik eerst niet eens in de gaten.
Ik vond de kaart mooi en zat er een hele tijd naar te kijken. Want wat zou ik graag naar Japan gaan...
Toen pas ging ik de adreszijde van de kaart bekijken

Zo mooi geschreven, precies om de dames van de voorkant heen. Met een mooie wens en iets over de Japanse theeceremonie.
Mooie postzegels ook.
En het allerleukst: mijn naam in Japans:

Absoluuut Ichigo-ichie!

22 opmerkingen:

sjannesblog.com zei

Wat bijzonder!

Kitty zei

Prachtige kaart en wat een leuke adreszijde :)

Sjoerd zei

Wat een mooi verhaal op die kaart. Die heeft echt de moeite gedaan om er iets bijzonders van te maken.

nicole orriens zei

Hij is werkelijk prachtig! En ik vind het idee zo mooi dat iemand in Japan haar best heeft gedaan om een kaart te sturen naar jouw wens!

Marlou zei

Hoi Bertiebo,

wat een ontzettend mooie kaart en lieve tekst.
Echt ontroerend...
En jouw naam in het Japans... schitterend!


あいさつ Aisatsu van Marlou

Saralien zei

Wat leuk!

miekequilt zei

Leuk Bertie. Er is weer een hoop moeite voor gedaan.

Els04 zei

wow!!!

Griemmank zei

Een zeer zorgvuldige en vast erg leuke mevrouw, die Japanse Saori.

Nietzomaarzooo zei

Wat leuk! De achterkant is nog specialer dan de voorkant. Daar word je blij van.

Jeanne zei

Superleuk zeg!
Nu nog een uitnodiging voor Tokio.
Dat is in het Japans trouwens “jotaijo”.
( heb ik even voor je opgezocht)
En als het ooit zover komt, ga ik wel met je mee, ;-)

Judy zei

Wat prachtig, de kaart en de boodschap erop!

Floor zei

Leuk hoor om een kaart van zo ver weg te krijgen en dan nog zo'n mooie.
Nu kan je voortaan tekenen met je naam in het Japans, dat maakt best indruk hoor :-)

KnutzEls zei

Superleuke en mooie kaart.

Rianne zei

Mooie kaart en duidelijk iemand die het leuk vindt om over de grenzen van het land van de rijzende zon heen te communiceren.

blauwruitje zei

helemaal uit Japan!

Ineke zei

Wat een bijzondere mooie kaart!!!

Ageeth Mooij zei

Zo leuk!

Mrs. T. zei

Wat leuk zeg. Daar is echt aandacht aan besteed!

In de weer zei

Echt schitterend zeg, je naam in het Japans.

Sami zei

Beautiful card Bertie. I'm also with Postcrossing although I've been very lazy and not sending cards regularly.
Japan is my wish list to visit, hope I can go there one day :)

Wasdroger zei

Super mooie kaart is dit!