Totaal aantal pageviews

dinsdag 1 oktober 2019

I see Faces



Dit lieve gezichtje, links,  werd gestuurd door onze dochter en zelf zag ik er voor de verandering ook weer eens eentje. We hadden een nieuwe wc-bril nodig en nog in de verpakking, zag dat er zo uit.

Jeanne bracht uit Frankrijk twee souvenirs voor me mee. Twee gezichtjes:

Een kachel in haar Franse huis


En een zogenaamd Frans balkonnetje
Wat  later kwam er nog eentje


En nu maak ik een spijthoofd. Want iemand was zo aardig me een foto te sturen. Meestal zet ik die meteen in een blogje met de tekst erbij. En dan bewaar ik de foto, verkleind en al, ook nog in een mapje. Maar bij deze foto heb ik geen naam genoteerd en ik heb hem ook niet in een mapje gezet.  Helaas weet ik dus niet wie me deze heeft gestuurd. Maar leuk is-ie wel!

 Gelukkig maakte de fotografe zich snel bekend: het is Inge van Schrijfsels van mij. Klik

Tot de volgende keer maar weer en ... blijf speuren! (bettievdgriend@hotmail.com)




15 opmerkingen:

miekequilt zei

Een vrolijke start van de dag, al die leuke koppies.

schrijfselsvanmij zei

Die laatste, die was van mij :-)

Sjoerd zei

Soms zie je die dingen en soms zie je het gewoon niet...

Els04 zei

tof!!!

nicole orriens zei

Oh ja, wat leuk! Bij het Franse balkonnetje moest ik even wat langer kijken, maar toen zag ik het!

sjannesblog.com zei

Blijft grappig, als je ze ziet!

Marlou zei

leuk idee!
Soms zie ik ze ook in wolken...

Nietzomaarzooo zei

Je gaat het pas zien als je het doorhebt. Leuke verzameling weer.

Jolande zei

Op het balkonnetje na zie ik ze allemaal het zijn weer leuke.

In de weer zei

Leuk dat je er zelf ook weer een vond.

Ferrara zei

Leuk weer. Ik zie er drie bij het balkonnetje. Twee met een grote neus.

Céline zei

Leuk al die gezichtjes.
Ik zie ze nog niet....maar zodra ik er 1 zien, maak ik een foto en stuur hem naar jou.

Matroos Beek zei

Ze zijn weer allemaal leuk om te zien!

Floor zei

In het Franse balkonnetje kan ik geen gezichtje herkennen. De koffie is leuk.

Ineke zei

Erg leuk, de gezichtjes!