Totaal aantal pageviews

donderdag 31 oktober 2019

Een invader op de Zwanenburgwal

We zagen de Space Invader van ver, daar, dat blauwe dingetje, maar we dachten dat we hem niet zichtbaar op de foto zouden kunnen krijgen. Ja, als we een boot hadden, maar die hadden we niet bij de hand.
Mij zou het sowieso niet zijn gelukt, maar mijn echtgenoot is een stuk soepeler en hij haalde een paar toeren uit, waardoor het uiteindelijk lukte. Kijk maar:



Ik herhaal: makkelijk was het niet.
De kunstenaar heeft overduidelijk een zwak voor bruggen.
Want op dezelfde dag vonden we er nog eentje, vlakbij op de Groenburgwal. Maar deze kon zonder malle kunsten op de foto.



En hoe leuk ik het ook vond dat we er eentje zagen... mooi was-ie niet. Dus heb ik me daarna maar op het uitzicht gericht!


13 opmerkingen:

Ageeth Mooij zei

Krijg die maar uit je hoofd ;-)

Marlou zei

Hey Bertiebo,

de Zwanenburgwal dus.
Ik vind het een heel gave queeste.
(Moet eerst nog die van de Blauwbrug zien te spotten...)

Dagdag... groetjes van Marlou

.

Nietzomaarzooo zei

Gelukkig niet van de brug gekukeld. Leuk om je blik op andere dingen te richten. Al blijft die laatste foto heel erg mooi en Amsterdams.

Jolande zei

Ik heb ook wel invaders gevonden die niet echt mooi meer zijn, maar het is toch altijd leuk om er weer te vinden.
Gelukkig is er niemand in het water gevallen bij het nemen van de foto. :-)

Sjoerd zei

Ik blijf het leuke dingen vinden...

biebkriebels zei

Nou je hebt er wel wat voor over om ze te fotograferen!

Kitty zei

Ik vind ze wel grappig hoor!

sjannesblog.com zei

Kap dat je oog er steeds op valt!

sjannesblog.com zei

Knap

Judy zei

Ik vind ze ook leuk!

Marthy zei

Leuk!

Ineke zei

Leuk dat jullie ze hebben gevonden!

In de weer zei

Ja, je moet er wat voor doen !