Totaal aantal pageviews

donderdag 17 oktober 2019

Marga's rubriek: Nomen est Omen


Alfons de Letter in stempels en naamplaten. Nou ja, hij doet in ieder geval iets met letters.

'Gisteravond op de BBC: vliegenier Wingfield!' mailde Marga.  'Mag dat ook, een Engelse naam?'
En ik antwoordde: 'Hahaha,'t is jouw rubriek, dus als jij dat goed vindt, vind ik het ook'.

Kitty zag in de krant een berichtje over de kok Patrick Smoor. Hij werkt in restaurant Oost

Dan Marga weer: In het acht-uur-journaal ging het over dhr. Slippens van de gladheidsbestrijding

En wat later zag Kitty de naam Onno Kokmeijer. Hij is een geboren Westfries en al jaren houder van 2 Michelinsterren

En Jan Willem, dat is de man van Marga, zag in De Stem een artikel  over dierenleed en over kwartels en de woordvoerder was  Dik Nagtegaal van de Dierenbescherming!!

Dan hebben we nog de naam Iris van Vliet. Zij is een bekende planteninstagrammer. Oké het is een voornaam, maar toch.

Deze is wel duidelijk:

6 opmerkingen:

Kitty zei

Het blijft leuk. Van die Kokmeijer wist ik niet meer, was ik dat?

sjannesblog.com zei

Sterke staaltjes.

Ferrara zei

Ha,ha, voor die Slippens heb ik de herhaling van het journaal afgewacht om er alsnog een foto van te maken.
Er zijn er nog een paar die ik ook in mijn verzameling heb. Het blijft leuk!

Sjoerd zei

Het blijft leuk deze afleveringen...

Adriaantje zei

Ja dat blijft leuk!

Judy zei

Leuk weer!