Totaal aantal pageviews

zaterdag 12 oktober 2019

I see Faces

Deze keer kwam er een mooitje van Els.
Het is de deur van de pastorie van Chainswick. Zelfs op vakantie denkt Els nog aan me, hahaha.

En een andere Els, zij  van 'Dingen die fijn zijn' stuurde ook een mooie.
Het is een filmrolletje uit haar polaroid Instax, na gebruik.


Ferrara schrijft:
'Twee vliegen in één klap,  de muurschildering aan het Biermuseum in Alkmaar. De poort laat een gezichtje zien.
Het andere gezichtje zag ik opeens toen ik een blik openmaakte. Hoe vaak doe je dat en je ziet het niet. Nu dus wel'.


En tenslotte een gezichtje,  gestuurd door mijn nichtje Trudie. Het is een kofferweegschaal. Een echt gebruiksvoorwerp dus.  
Dat was het weer voor deze keer. Dank aan alle inzenders en... blijf speuren.

12 opmerkingen:

Mevrouw W. zei

Leuk! Weer mooi gevonden allemaal.

sjannesblog.com zei

Ze lijken wel overal te zitten, die gezichtjes!

Judy zei

Goed gevonden!

Kitty zei

Ik zie ze, en ze zijn altijd weer goed voor een glimlach :)

Sjoerd zei

Ik vind het nog altijd een leuk item.

Ageeth Mooij zei

Ze leveren veel glimlachen op, zo leuk!

Marleen zei

Vooral de eerste vind ik geweldig. Met een grote kuif :)

Anoniem zei

Daar zitten weer leuke tussen. Ik hoop dat ik er ook nog eens eentje zie!

Ineke zei

Dat zijn weer mooie gezichtjes!

Onliemie zei

Verdorie toch! Wat een goeie weer! En ik zie ze niet. Nooit. :-(

In de weer zei

Ze zijn weer goed opgemerkt !

Els04 zei

Blijft tof hé!