Totaal aantal pageviews

woensdag 22 januari 2020

Gezichtjes


Twee leuke gezichtjes op een broodtrommel. Ingestuurd door Emie. Ze schrijft: Terwijl ik de lunchtrommels van onze kleindochters afwaste, zag ik ineens twee gezichtjes. 'Weet je wel dat de sluiting van je trommel een gezichtje heeft?', vroeg ik toen aan Isabel. 'Ja hoor', zei ze, 'dat valt mij ook altijd op. En als je hem omdraait dan kijkt ie boos!'  Opmerkzaam kind dus.

Deze werd me gestuurd  door Jolande. De bofkont zit gewoon in Parijs voor een paar maanden. Daar vertelt ze over op haar blog. En dit is dus gewoon een Parijs putdeksel.


De vier gezichtjes hierboven zijn alle vier van Emie. Goed gevonden weer. Vooral de middelste vind ik leuk.
En het laatste gezichtje vond ik, in London. Aaah, London...



De klad zat er een klein beetje in. Maar misschien is dit een inspiratie. Blijf speuren, mensen!

20 opmerkingen:

Céline zei

Leuk die gezichtjes!
Ik zag laatst ook een gezichtje, toen moest ik aan jou denken. En denken dat ik er een foto ervan maakte. Maar helaas ben ik het vergeten, en ook wáár ik het gezichtje zag....

Judy zei

Oh wat leuk weer! Vooral die bovenste, zo opmerkzaam van de kleindochter van Emie.

miekequilt zei

Ze zijn weer enig. Ik zie ze zelf niet meer, maar ga toch weer extra opletten.

Marlou zei

Ha Bertiebo,

leuk zijn ze...
Ik zal blijven speuren.

Groetjes, Marlou

(Wat betreft Bombshell: goeie film wel, erg amerikaans!)

Marleen zei

Ze zijn steeds geweldig! Zoals dat plakje kaas bijvoorbeeld, heel erg leuk 😃

lien zei

Wat leuk! Vooral dat nootje...:)

Ageeth Mooij zei

Leuke blijmakers, voor wie het kan/wil zien!

Ferrara zei

Bij mij zit de klad er niet in hoor. Ik speur nog steeds. Er staat eentje voor je klaar, maar ik hoop op meer.
Dit is weer een leuke serie. Vooral dat nootje. Je oog moet er maar net op vallen.

Nietzomaarzooo zei

Als je het ziet, dan kan je het niet meer 'niet' zien. Leuke serie!

nicole orriens zei

Ik vind ze leuk. Wat is het toch bijzonder dat je in zoveel dingen gezichten kunt zien!

Sjoerd zei

Haha, het begint langzaam irri te worden dat ik er geen vind... Maar ze zijn weer mooi.

In de weer zei

Blijft leuk !
Wanneer het slecht weer is gaan we volgende week vrijdag naar Amsterdam, dus stelde ik voor om ook even naar huis Bartolotti te gaan, want ja het is voor ons niet bij de deur.
Grrrr, op vrijdag gesloten. Balen !

sjannesblog.com zei

Weer een leuke serie. Ik zoek nog steeds hoor.

Neeltje zei

Grappig! Ik ga rondkijken.

Jolande zei

Gezichtjes zijn altijd leuk, maar in London toch wel het allerleukste ;-)

willy zei

leuk..je moet er enkel oog voor hebben

groeten

Mrs. T. zei

Leuke gezichtjes weer!

Bertiebo zei

Ja absolutely

Anoniem zei

Ze zijn weer heel leuk. Mijn aandacht is ook wat verslapt, maar ik ga opnieuw speuren! Zo’n blogpost motiveert.

Rianne zei

Dan zie ik een gezichtje, denk aan jou, loop door en realiseer mij dan, ik had een foto moeten maken. Loop ik terug, is het gezichtje weg.