Totaal aantal pageviews

woensdag 1 januari 2020

2020

Niets en nieuw

Veel is er niet veranderd in één nacht.
De huizen staan wat bij elkaar
en druipen stil en zwijgen maar
en spiegelen wat somber in de gracht

Veel is er niet veranderd, dat is waar
Toch heeft de nacht iets wonderlijks gebracht,
er is opeens een heel nieuw jaar dat wacht...
Er kan zoveel gebeuren in een jaar!

Zorg dat je wakker bent
En klaar.


Met dit prachtige kaartje, in het echt heel klein, formaat visitekaartje, dat ik kreeg van Marthy en met dit gedichtje dat ik al eerder liet zien, wens ik jullie een Goed Nieuwjaar: Bonne Année

25 opmerkingen:

Marleen zei

Een prachtig en tijdloos gedicht. Gelukkig nieuwjaar Bertie.

sjannesblog.com zei

Ook voor jou een mooi nieuw jaar gewenst!

Mevrouw W. zei

Een mooi kaartje en een eveneens mooi gedichtje.
De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.

izerina zei

Jullie ook

Kitty zei

De allerbeste wensen voor jou en de jouwen Bettie!

Sjoerd zei

Een mooie kaart, ik wens jullie ook een heel mooi en vooral gezond 2020.

Ageeth Mooij zei

Prachtig, het oude kaartje en het gedichtje ook! Ik wens voor jullie een mooi nieuw jaar!

Judy zei

Gelukkig Nieuwjaar, Bettie!

Emie zei

Ik ben wakker en er klaar voor!

Happy Earl Grey zei

Prachtige woorden, tijdloos en waar, veel geluk in het nieuwe jaar!

Ferrara zei

Mooi gedicht en kaartje. Nogmaals de beste wensen.

nicole orriens zei

Wat een prachtig gedichtje. Het zegt echt alles! De kaart vind ik ook prachtig met die rode bloemetjes!

biebkriebels zei

Een gelukkig nieuw jaar!

mar zei

Goed nieuwjaar met veel blogspotverhalen.

KnutzEls zei

Ook voor jou, Frits en het hele gezin veel gezondheid en geluk en lenenslustig het nieuwe jaar in.

Jolande zei

Ik wens jou en jouw familie een heel gelukkig maar vooral gezond 2020.

Ineke zei

Gelukkig, gezond en creatief 2020

lien zei

Ah wat lief! Voor jullie ook de beste wensen, dat het een mooi en gezond jaar mag worden! Liefs Carolien

Rianne zei

Gelukkig nieuwjaar Bertie.

Floor zei

Wens je ook een heel gelukkig, creatief en gezond 2020.
Groetjes,
Floor

Jeanette Renting zei

Ook voor jou en je man een heel mooi, gezond en gezellig (blog)jaar gewenst!!
En wat een schattig kaartje is het toch....

Marthy zei

Ik kijk uit naar het nieuwe jaar, zoveel leuke dingen te doen.

Marlou zei

Dag Bertiebo,

een mooi en gelukkig en vooral gezond 2020!

Een dikke nieuwjaarspakkerd ✿ van Marlou

Mijntje zei

Een gelukkig nieuwjaar voor jullie!

Mrs. T. zei

Wat een mooie tekst!

Een goed 2020 met veel mooie dingen voor jou en de jouwen.