Totaal aantal pageviews

zaterdag 28 maart 2020

Vragen...

Ook vandaag ging de zon weer prachtig op, gratis en voor iedereen te bewonderen. Moet je wel op tijd op staan. Dit was zo'n beetje om half zeven daarnet en ik heb niets bewerkt. De kleur klopt.
Het was weer een lekkere wandeling, met mooie uitzichten enzovoorts enzovoorts.
Ik maakte ook weer eens wat foto's, dat was al een tijdje geleden.

En door die foto's, heb ik nu drie vragen voor jullie.
Als je op alle drie het juiste antwoord weet, of antwoorden die misschien niet juist zijn,  maar wel erg goed bedacht, kan het zomaar zijn dat je in de prijzen valt.
Nou ja prijzen... dan krijg je een leuke kaart opgestuurd.

Dus niet hier antwoorden, maar mailen:
bettievdgriend@hotmail.com 

Doe je mee? Leuk! Hier is de eerste foto:

Vraag 1: Wat zie je hier?

Dan de tweede foto:

Vraag 2: Ja, dit is mijn man. Maar welk spreekwoord staat hij hier uit te beelden?

De derde en  laatste foto: 

Vraag 3: Wat zien we hier nou weer? 
 Dat is het! Dus: niet hier reageren als je meedoet, alleen per mail: bettievdgriend@hotmail.com
Goed weekend allemaal! 

9 opmerkingen:

schrijfselsvanmij zei

moeilijk, maar wel leuk :-)

Kitty zei

Je maakt het ons niet makkelijk, maar ik ga je een mailtje sturen.

Judy zei

Wat mooi, zo 's morgens vroeg. Ik ben wel vroeg, maar niet zo vroeg.
En die foto's..... hmmmm, geen idee.

Onliemie zei

Ik heb echt geen idee. Ga er nog eens over nadenken. :-) Vroege vogels zijn jullie, het leverde wel een mooie zonsopgang-foto op. Fijn weekend.

Koffie Digitalix zei

Euh...

Ferrara zei

Te leuk om niet een gok te wagen. Je hebt dus mail.

miekequilt zei

Ik heb je gemaild.

Sjoerd zei

Ik heb je de goede antwoorden toegestuurd... (pas op met drinken als ze ze leest)

In de weer zei

Ik heb je gemaild.
Goed weekend.