Totaal aantal pageviews

zondag 8 maart 2020

Zuster Rita

Een geweldig kaft heeft dit boek. Natuurlijk door de  illustratie  van Hans Borrebach.
Zuster Rita... ze kwam gisteren als geroepen.
Ik ben al de hele week een beetje gammel. Snel moe, hangerig. Geen corona hoor, meer algehele malaise zal ik maar zeggen.
Ik heb een paar dingen niet kunnen doen, ben niet naar school geweest en niet naar de cursus.
Ook niet naar de bloggersbijeenkomst.  En dat laatste, dát had Carine gelezen.
Carine,  die ik helemaal niet ken, maar die me al eerder verraste, had me gevraagd of ik een paar boeken met Hans Borrebach- illustraties zou willen hebben.
'Ja natuurlijk', reageerde ik. 'Hartstikke graag!'

En toen stuurde ze deze arme zieke alvast een zuster: Zuster Rita.
Carine, ontzettend bedankt. Ik knapte er erg van op.

(Al deed het zonnetje gistermorgen ook goed. Een half uurtje in de zon gezeten en ik voelde me fitter worden. Tijd voor meer zon!)

En mocht je nou een onstilbaar  verlangen hebben naar meer Hans Borrebach: mijn hele verzameling staat op Pinterest. Klik

22 opmerkingen:

izerina zei

Wat een geweldig medicijn,zo'n cadeautje

Judy zei

Een zuster op het goede moment!
Zelf herstellende van een verkoudheid wens ik je beterschap, Bettie!

KnutzEls zei

Wat lief!

In de weer zei

Nou beterschap vanuit het zonnige zuiden !

Emie zei

Door die klik zie ik nu pas hoeveel jij verzamelt. Petje af voor al jouw collecties.

miekequilt zei

Zo'n zuster doet goed. Blogland is ( vaak ) een leuke groep mensen die elkaar af en toe verrast.
Beterschap !

Sjoerd zei

Ik geloof dat ik ook maar eens ziek moet worden... Als ik dat al niet was. Ik spaar trafohuisjes...

Nietzomaarzooo zei

Wat attent en op het juiste moment ook nog eens. Ja, blogland kent veel lieve mensen. Hoor jij ook bij.

Jolande zei

Wat een lief en toepasselijk cadeautje.
Fijn dat je je inmiddels alweer wat beter voelt.

Ageeth Mooij zei

Dat is leuk! Beterschap Bertie!

schrijfselsvanmij zei

Dat doet een gammel iemand goed 😊

Jeanette Renting zei

Beterschap, en die zon zal ons allemaal goed doen!!

sjannesblog.com zei

Dat cadeautje heeft zeker goed uitgepakt! Mooi dat je aan de beterende hand bent!

biebkriebels zei

Ja wie kent hem niet, wat een toepasselijke opkikker voor je. Beterschap gewenst, we missen de zon zo, kan geen regen meer zien....

Wieneke zei

Ik vind het een beetje enge zuster :-) Zoeentje die je glimlachend een knots van een naald in je.... steekt en dan zegt: 'Komkom mevrouwTJE, even flink zijn, hoor'. :-)

Marthy zei

Mensen die zo lief zijn om je zoiets te sturen als opkikkertje zijn een plaats in de hemel waard (mocht die bestaan).

Mrs. T. zei

Beterschap!

En wat leuk dat je die pinterestpagina hebt gemaakt.

Kitty zei

Beterschap! Ik was afgelopen week ook en paar dagen uitgeschakeld, en Laura nu ook... Kleinkinderen zijn alweer opgeknapt.

Floor zei

Altijd leuk zo'n verrassing! Wat heb je al een enorme verzameling.
Veel beterschap en veel zon gewenst :-)

Willy zei

Zo'n leuke verrassing is een goed medicijn.

Ineke zei

Wat lief! Beterschap!

Marlou zei

ha Bertiebo...

zuster Rita is altijd goed voor je.
Hoop, dat je bent opgeknapt!

Groetjes!