Totaal aantal pageviews

zondag 29 augustus 2021

Familieportret

Alle kleinkinderen maakten voor mijn verjaardag een tekening. Mij kun je niet blijer maken. 

Ik hang ze allemaal op en tegenwoordig valt er ook heel wat op  te zien. 
De tekening van Noor was wat kleiner, die liet ik al zien op Insta. 
Dit meesterwerk is van Anna. Ze had er geen namen bij geschreven en ik had me, heel stom natuurlijk, toch een beetje vergist. 
Maar toen Anna hier van de week was, heb ik haar gevraagd om voor alle zekerheid, toch maar even de namen er bij te schrijven. Wat ze deed. En zo zie je van links naar rechts: 

Mama, oma, tante Agnes, oom Bart, oom Dirk met aan zijn hand George. Aan de andere kant van oom Dirk, dat is Arthur (die al wat groter is inmiddels maar in Anna's hoofd toch nog een stuk kleiner dan de andere kinderen). Dat zijn dan Odin, Noor, Jet en Anna. Tenslotte papa en opa.

Het kunstwerk is behoorlijk groot en  hangt inmiddels aan de muur tegenover ons bed en het is iedere morgen het eerste dat ik zie.  Nou, is dat niet geweldig?

23 opmerkingen:

Miriam zei

Een erg mooi cadeau!

Judy zei

Prachtig portret! Om in te lijsten zo mooi!

Emie zei

Echt geweldig!

Sjoerd zei

Dat is mooi wakker worden dan. Schitterend gedaan.

schrijfselsvanmij zei

Da’s schitterend!

miekequilt zei

Wat heerlijk, als je dat iedere ochtend ziet. Een mooie tekening!!

Mormorsweb.blogspot.com zei

Veel mooier dan een foto!

Mevrouw W. zei

Geweldig!

pourquoi pas ??? zei

Daar kan toch niets tegenop.

mar zei

Top, zo'n tekening.

Céline zei

Dat is een super mooie familie portret!
En heeft een ereplaats gekregen.

Iris Flavia zei

So sweet. I am dumb. I said, "oh! Such a nice whale!"
Niece painted... me. She was a bit mad at me then.

biebkriebels zei

Een mooi tekening om blij mee wakker te worden!

Floor zei

Dat is vrolijk wakker worden, ook als het regent.
Zo leuk die tekeningen van je kleinkinderen. Anna heeft er veel werk van gemaakt, de hele familie en zelfs de hond staat er op.

Sami zei

Ohhh what a cute drawing. I'm sure it's something to be treasured :)

Mrs. T. zei

Prachtig!

In de weer zei

Lekker wakker worden zo !

KnutzEls zei

Dat is vrolijk wakker worden.

Marthy zei

Je kan niet leuker wakker worden.

Kitty zei

Jullie worden vast elke ochtend met een glimlach wakker!

sjannesblog.com zei

Enig!

Nietzomaarzooo zei

Daar kan geen Rembrandt tegenop.

Els04 zei

Super tof!