Totaal aantal pageviews

woensdag 11 augustus 2021

Verjaardagstaart

 


Afgelopen zaterdag werd ik zeventig!  We vierden dat met kinderen en kleinkinderen in een groot huis op de Veluwe. 
Het was zo leuk. maar ik heb nog geen tijd gehad om het te verwerken, letterlijk niet en trouwens figuurlijk ook niet. 
Er zijn zoveel foto's gemaakt, ik moet dat allemaal eens even goed uitzoeken, voor ik verder kan gaan met wat dan ook. 
Vandaar dat ik vandaag alleen een foto laat zien van de taart die mijn kleindochters met zijn drietjes maakten. 
Het is een Leeuw, mijn sterrenbeeld, maar dat zie je natuurlijk wel!

41 opmerkingen:

izerina zei

Je kleindochters hebben talent En nog gefeliciteerd

Elizabeth zei

Nog van harte gefeliciteerd! Nou, die taart zegt al genoeg... wat hebben de meiden dat mooi gedaan. Heerlijk om zo met elkaar je verjaardag te kunnen vieren, dat blijft een prachtige herinnering...

miekequilt zei

Gefeliciteerd met deze bijzondere verjaardag. Eindelijk weer met het hele gezin samen lijkt me het mooiste cadeau op zo'n dag. Geniet maar lekker na.

In de weer zei

Van harte Bettie met je verjaardag, dat moet een heerlijk feest zijn geweest.
Prachtige taart en die manen zijn super uitgebeeld, knap van de meiden.

KnutzEls zei

Wat een leuk idee enwat een originele taart. Superlekker ook, dat zie je meteen.

Lot zei

Hartelijk gefeliciteerd met je 70e verjaardag.

Hele mooie taart,

Miriam zei

Van harte! En wat fijn dat je het met de familie hebt kunnen vieren nu!

Purperpolletje zei

Prachtig! Van harte!

mar zei

Lekker nagenieten.

Jeanette Renting zei

Wat Mieke al zegt, allemaal samen lijkt mij ook het mooiste kado op deze bijzondere verjaardag. Wij wachten wel hoor tot jij zover bent voor weer een blogbericht over wat dan ook.

Iris Flavia zei

Henry says HAPPY BIRTHDAY! Belated, though but ROARRR, to happy times!

Iris Flavia zei

Oh, P.S. if you want a good laugh on your Birthday: look here, with sound on!

Neeltje zei

Wat een heerlijke verjaardag! Nog gefeliciteerd!

Jolande zei

Nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag en wat een schitterende taart hebben de kleindochters voor je gemaakt, prachtig die leeuw :0(
En wat heerlijk dat je het met je kinderen en kleinkinderen hebt kunnen vieren!

schrijfsels zei

Wat een pracht van een taart!

Mormorsweb.blogspot.com zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Aan de taart te zien was het een heerlijke dag.

Judy zei

Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik loop drie maanden op je voor. :) Wat een super Leeuw-taart!

pourquoi pas ??? zei

Wat heerlijk moet dat geweest zijn de taart en het samenzijn. Van harte Gefeliciteerd.

Sjaantje zei

Prachtige taart! Gefeliciteerd hoor...

Griemmank zei

Alsnog van harte proficiat, Bertie. De taart ziet er uit om op te eten :-)

Kitty zei

Een prachttaart. Duidelijk een leeuw en ik we dat hij heerlijk smaakte!

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag 🥳 Dat is een hele mooi taart.

Sami zei

Happy belated birthday Bertie. I'm sure you had a wonderful celebration with your family. Lovely cake too :)

Marleen zei

Nog van harte gefeliciteerd Bettie! En die taart ziet er magnifiek uit.

Charlie zei

Betty van harte nog gefeliciteerd met deze mijlpaal en dat het een mooi jaar moge worden voor je. En wat leuk dat jullie het met elkaar als gezin weer konden vieren! Met een prachtige taart erbij van de kleindochters!

Anoniem zei

GEFELICITERRD MET DEZE MIJLPAAL. TINeKE>

Sjoerd zei

Een taart gebakken door je kleinkinderen is altijd super... Op die 7 kruisjes moet ik nog even wachten.

Floor zei

Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag. Een mooi rond getal 70, maar zelf moest ik destijds wel even slikken bij dat getal :-)
Mooie taart gekregen, die vast al helemaal op is.
Zie er geen leeuw in, maar wel een gezichtje.
Leuk om alle foto's te bekijken en na te genieten.

Nietzomaarzooo zei

Wat leuk zo'n persoonlijke Leeuwen-verjaardagstaart. Mooie mijlpaal en nog mooier gezelschap. Van harte gefeliciteerd nog.

Marthy zei

Alles wat je krijgt van je kleinkinderen is geweldig en een verjaardagstaart zeker. geniet nog maar lekker na.

Willy zei

Van harte gefeliciteerd! Je bent verwend met zo'n prachtige leeuwentaart, super mooi gemaakt.

Ferrara zei

Van harte gefeliciteerd. En wat een geweldige taart hebben de dames gemaakt.

Mevrouw W. zei

Van harte gefeliciteerd! Wat leuk dat het met de kinderen en kleinkinderen gevierd kon worden. De taart ziet er super lekker uit!

Mrs. T. zei

Wat een leuke taart. Die was vast heel lekker!

guusje zei

Van harte gefeliciteerd. Age is just a number! Ik ben het al 10 maanden en het bevalt prima. Het klinkt wel een beetje oud, maar ik voel me helemaal geen 70. Een mens is zo oud als ie zich voelt. En wat een leuk feest had je.

Koffie Digitalix zei

Een taart om door een ringetje te halen. Ontzettend leuk gedaan.

(en alsnog van harte).

Gooisch Meisje zei

Alsnog van harte met je verjaardag! Een mijlpaal. En wat een prachtige taart. Hij smaakte vast heerlijk.

Liefs Joanne

Emie zei

Wat zal dat hele weekend je goed gesmaakt hebben!

Alet Venhuizen zei

Alsnog van harte gefeliciteerd!
En de taart ziet er prachtig en heerlijk uit!

Jeanne zei

O, wat lief!

lien zei

Alsnog van harte gefeliciteerd!!!