Totaal aantal pageviews

woensdag 18 augustus 2021

Koud bloed

Achterin dit boek bedankt de schrijver niet slechts zijn vrouw en weet ik veel wie nog meer, maar vooral ook zijn publiek. Hij vertelt dat hij  maanden aan het boek heeft gewerkt en dat dit het vijfde deel is van een serie. Dat hij moeite heeft gedaan de personen in overeenstemming te brengen met de vorige boeken. En hij vraagt zijn lezers mond-tot-mondreclame te maken en misschien een review te schrijven. Precies wat ik bij dezen doe. 

Ik vond het boek gruwelijk spannend. Gruwelijk én spannend. En absoluut niet voor een ieder geschikt. Ik was zelf een beetje misselijk en ik had hartkloppingen aan het eind en dat terwijl ik best gehard ben. Maar er kwam een vijfjarige tweeling in voor...
Erika Foster is een sympathieke inspecteur in London. En zij moet met haar team een dubbele moord oplossen en dealen met een verrader in dat team. Ze wordt aangevallen en er wordt doorgemoord. En intussen lezen we over de moordenaars. 
Meer kan ik niet vertellen. 
Nog wel dat ik nietsvermoedend aan deel vijf begon en nu op zoek ga naar deel een

13 opmerkingen:

KnutzEls zei

Moooie recensie, maar dus geen boek voor mij.

Iris Flavia zei

And it works! (not that I could read this book, though). Have fun with the others of this series. I started Supernatural again (DVD).

Emie zei

Een goede thriller op zijn tijd kan ik wel waarderen maar ik kan je niet beloven dat ik dit boek ga lezen. Zet de schrijver wel op mijn lijstje...

miekequilt zei

Oei, ik vrees dat dit net iets té is voor mij.

mar zei

Al de boeken zijn gruwelijk spannend.

Floor zei

Nou, dat is geen boek voor mij dan, ik lees altijd in bed voor het slapen gaan, dat lukt niet na al die spanning.

Sjoerd zei

Ik denk ook om maar bij boek 1 te beginnen dan.

Mevrouw Niekje zei

Helaas, niks voor mij, maar gelukkig heb ik nog een hele rij boeken van de bieb staan. Ga straks beginnen aan Shuggie Bain van Douglas Stuart, werd me door meerdere mensen aangeraden!

elly zei

Raar eigenlijk he, lekker gruwelen. 🤣

Mrs. T. zei

Ik heb al twee boeken van hem gelezen. Inderdaad keigoede boeken.

https://www.triltaal.nl/?s=bryndza&submit=Zoeken

Marthy zei

Hou ik van, ik heb er al een paar op mijn e-reader staan.

Bertiebo zei

Shuggie Bain staat al op mijn lijst. Tamelijk bovenaan. Lijkt me een goed boek

sjannesblog.com zei

Brrr, nee.