Totaal aantal pageviews

donderdag 26 augustus 2021

Gezichtjes

 

'Je wordt er misschien niet zo vrolijk van, maar het zijn wel een heleboel gezichtjes', schreef Kitty. En zo is het precies. Uit het blad voor milieudefensie

En toen kwam Ferrara. Ze schrijft:

Het is bijna verslavend. Oh zo leuk. Tijdens de voorbereiding van een gerecht met fruitcocktail en ui, overkwam me het volgende.
Het aangesneden uitje keek me droevig aan, ik zag bijna opgetrokken wenkbrauwen, maar gelukkig trok het opengetrokken blikje een big smile.
Tja en in de zonde van een zoutje wilde ik wel een glimlachje zien".




 

En tenslotte zag ook Iris gezichtjes. Ik weet niet precies wat het zijn, maar gezichtjes zijn het bestimmt

13 opmerkingen:

Mevrouw W. zei

Ik denk dat het passers zijn.
Leuk gevonden weer!

Kitty zei

Leuk weer! Ja volgens mij ook passerdozen.

Judy zei

Knap gevonden weer!

Jeanne zei

Knap dat je er steeds weer nieuwe vindt!

Emie zei

Dat uitje!

schrijfselsvanmij zei

Haha, leuk weer!

Bertiebo zei

Oh ja, passers, nu zie ik het ook!

Marlou zei

Ha Bertiebo,

weer een stel leukerdjes erbij!
Ik ben nog steeds op zoek...

groetjes, Marlou

miekequilt zei

Wat zijn ze weer leuk!

Iris Flavia zei

"Schoooool´s (not) out for summer" - those are spring bows / compasses. School starts and you get all the supplies everywhere :-)

Neeltje zei

Ja, ik zie ook regelmatig ergens een gezichtje in. Grappig! Vrolijke passers overigens!

s.c zei

Het blijft een erg leuke rubriek.

Sjoerd zei

Ik vind er weer mooie exemplaren tussen...