Totaal aantal pageviews

zondag 15 augustus 2021

Roodkapje

 

Daar is ze, Roodkapje 252. Met een Franse tekst. Ook op de achterkant trouwens.  Ik denk dat het een heel oude kaart is, maar wéten doe ik het niet. 



En dan nog een kaart van Jeanette van Hip en Kleurig  
Roodkapje 253, ik vond haar wel echt speciaal. Het was een felicitatie voor mijn verjaardag. Heel erg leuk. Dank Jeanette. 

Ik kreeg trouwens veel kaarten en/of appjes voor mijn verjaardag van medebloggers en dat was natuurlijk ook heel erg leuk. Dank allen!

16 opmerkingen:

sjannesblog.com zei

Weer zo'n beauty, die bovenste!

Judy zei

Wat een lieve kaart, die bovenste!

Emie zei

Alle twee weer een pracht aanvulling voor de verzameling!

Sjoerd zei

Der onderste kaart heeft ook wel wat. Mooi en op naar de driehonderd. Even een eindsprint inzetten.

Iris Flavia zei

Nice ones - and for once I could read and (I think) understand your words directly and not get quizzed with google translate!
Astonishingly, despite it´s by Brother´s Grimm I never see Rotkäppchen here!
If I ever do, it´ll be on the way to you.

miekequilt zei

En het gaat maar door met leuke kaarten. Grappig dat in de Franse tekst " le" staat. Roodkapje is toch echt een meisje, dus zou het " la" moeten zijn.

Nietzomaarzooo zei

Wat een leuke kaarten weer. Ze blijven maar verschijnen!

Kitty zei

Leuk weer, die bovenste is echt prachtig!

KnutzEls zei

Alle twee weer schattig.

Jolande zei

Ik vind ze allebei heel mooi.

Floor zei

Wat schattig die eerste kaart. Denk zeker wel jaren 50 zo te zien.

Ferrara zei

Roodkapje lijkt onuitputtelijk.

Jeanette Renting zei

Fijn dat je er blij mee bent. Ik zag het aanplakbiljet voor een tentoonstelling en moest natuurlijk direct aan jou denken. Later thuis bedacht ik, dat ik er een kaart van kon maken voor je verjaardag.

blauwruitje zei

Gefeliciteerd met je verjaardag! En ongelooflijk zeg zoveel verschillende Roodkapje kaarten

Nicole Orriëns zei

Beide Roodkapjes zijn weer prachtig zeg! De eerste is lekker nostalgisch en doet me denken aan mijn basisschooltijd.

Gefeliciteerd nog met je verjaardag!

N8W8 zei

Heb ik een Roodkapje kaart voor je.
Toch even kijken op je Pinterest Roodkapje.
Heb je hem al.
Het was die van Anton Pieck uit de Efteling.
Ik blijf voor je rondneuzen.
Ik vind het zo leuk dat je van één sprookjesfiguur
allemaal kaarten verzameld!
Succes!
Fijne dag!