Totaal aantal pageviews

donderdag 4 november 2021

Gezichtjes


'Ik vond vandaag een leuk gezichtje van een Turkse UD eigenlijk een soort luit', mailt Stef van S.C. Collections. Ik had nog nooit van een UD gehoord, maar het is absoluut een leuk gezichtje


Mijn nicht Trudie deed ook een duit in het zakje. Zij zag dit gezicht op een kade in Boulogne sur Mer. Zij wel!!


Ik zag op een wandeling in Haarlem deze lantaarn. Thuis gekomen zag ik pas het gezichtje.


En Kitty stuurde een olifant: 'Kinder-iPadhouder bij Laura thuis. Het is denk ik gewoon als olifantje ontworpen,  maar toch wel leuk gevonden'.


En deze dan... het is een klok in ons museum, het Westfries Museum in Hoorn.


De laatste: een bolletje nootmuskaat in mijn eigen keuken. 

Dat was het weer voor vandaag, blijf speuren mensen! (bettievdgriend@hotmail.com)

12 opmerkingen:

mar zei

Weer leuke gezichtjes.

Iris Flavia zei

Took me some time to find the latern-face! The elephant is cute.
The poor nut seems to know what´s awaiting it...

klaproos zei

leuk bertie ik heb er ook nog een voor je, moet m weer opzoeken, heb ik je maladres?

Emie zei

Die achter de lantaren vind ik een hele goede!

Mevrouw W. zei

Weer goed gevonden allemaal!

Marlou zei

Ha Bertiebo,

zal voor je uitkijken.
Vind het leuk!

Groetjes van Marlou

schrijfselsvanmij zei

Ze zijn weer leuk :-)

Ferrara zei

Ze zitten vaak in onverwachte hoek. Weer een leuke serie.

miekequilt zei

En weer zulke leukerds.

In de weer zei

Er is weer goed gespeurd !

Sjoerd zei

Er zitten weer leuke foto's bij.

Hans zei

Bewust rond kijken dan zie je dingen, die voor andere verborgen blijven. Hans