Totaal aantal pageviews

donderdag 18 november 2021

Tas

 Toen ik jarig was, kreeg ik van Bert en Marion een prachtig en zeer verrassend cadeau. Kijk even mee: 


Dit was de buitenkant van de kaart. Ik verwachtte niet dat ik een eend zou krijgen en er ging aanvankelijk  geen enkel lampje branden, pas toen ik de binnenkant van de kaart zag, werd het duidelijk. 


Wat een bijzonder en bijzonder leuk cadeau. Ik werd er wel zenuwachtig van. 
Wat moest ik kiezen, ik maakte wat foto's van tassen die ik leuk vond, ik dacht vooral diep na en toen ik een afspraak maakte met Leny, wist ik het nog steeds niet. Ik dacht misschien iets cognackleurigs en niet al te groot. 
Toen was het moment daar. Op de zolder in het huis van Leny, was haar atelier en daar hingen behoorlijk wat tassen. Ik mocht kijken, voelen, dragen... en dan zeggen wat ik wilde. 
Maar het hoefde allemaal niet, de eerste tas die ik zag, die werd het. 
Ik vond hem prachtig, ik wist gewoon meteen en zonder enige twijfel dat het die tas zou moeten worden. 
Ha, niks cognac en niks klein. Integendeel, vrij groot en groen. En met een uitneembare binnentas, met rits. 
Nou is groen beslist mijn lievelingskleur, maar niet alle soorten groen. Déze kleur vind ik prachtig en had ik nog nooit gezien voor een tas. Nog steeds niet trouwens. 

Het mocht. Ik mocht de groene tas.  Die is dan wel niet speciaal voor mij gemaakt, maar zo voelt het wel. 
Ik ben er heel erg blij mee. Dank, Bert, Marion en Leny natuurlijk. Ik draag en gebruik de tas al een tijdje en met veel plezier. 



32 opmerkingen:

izerina zei

Wat mooi

KnutzEls zei

Die past precies bij jou. Dat zie ik meteen. Prachtig cadeau.

Judy zei

Prachtige tas! Mooie kleur groen ook!

klaproos zei

supermooie tas, mooie kleur ook

Emie zei

Daar zou ik ook heel blij van worden, wat een mooierd!

miekequilt zei

Wat een prachtige tas. Leuk, zo'n opvallende kleur. En wat hangt hij mooi om je schouder. De binnentas lijkt wel cognackleurig. Wat luxe om zo'n mooi cadeau te krijgen. Veel plezier ermee.

Kitty zei

Wat een leuk cadeau en wat een mooie tas!

Marlou zei

ha Bertiebo,

ohohoh... wat een prachtige kleur en wat een fijne tas!!

Groetjes, Marlou

Sjoerd zei

Grappig, ik wist niet dat dat zo kon... Heel mooi en origineel kado.

Jeanette Renting zei

Wat een prachtige tas!! Zo fijn met een binnentasje met rits voor portemonnee, sleutels, telefoon e.d. Dat pas ik ook altijd toe in de tassen die ik maak.

Mevrouw W. zei

Wat een leuk cadeau! De tas is prachtig!

Miriam zei

Dat is een fijn persoonlijk cadeau!

sjannesblog.com zei

Wat een leuk cadeau en een prachttas!

mar zei

Tof cadeau.

Ellen zei

Wat een mooie tas. Je bent verwend hoor.

biebkriebels zei

Wat een mooie kleur groen inderdaad en een prachtige tas!

Floor zei

Wat heerlijk om zo'n speciaal kado te krijgen!
Hoewel.... die eend had ik ook heel leuk gevonden haha!
Van deze tas kan je vast heel erg lang genieten op al jullie uitstapjes.

Iris Flavia zei

What a thoughtful, exciting gift! Don´t you love it, when people really do know you, sit down and really think of a way to make you a special day and you even end up with a reminder like that!

Lot zei

Dat is een geweldig cadeau, zo persoonlijk

Ferrara zei

Fantastisch cadeau. Prachtige kleur groen. Goeie keus.

conny's quilts en creaties zei

Wat een origineel cadeau!

schrijfselsvanmij zei

Mooi cadeau, prachtige kleur.

Nietzomaarzooo zei

Prachtige kleur groen en hij staat je ook zo goed en fijn model ook! Net als die tas :)

Mrs. T. zei

Dat is inderdaad een heel mooie tas!

Marthy zei

Wat een bijzonder cadeau en de tas is prachtig.

In de weer zei

Wat origineel om op deze manier een mooi cadeau te krijgen.
Prachtige tas zocht je uit, bijzonder !

Hans zei

Het was liefde op het eerste gezicht een tas waar de vonk bij over sprong.
Ik begrijp dat je opslag verliefd bent geworden. Hans

Alet Venhuizen zei

Wat een prachtig cadeau en inderdaad een hele mooie kleur groen!

Elizabeth zei

Wat is dat een enig cadeau en zò origineel...

Els04 zei

mooi!

Mevrouw Niekje zei

Ik ben dol op tassen en deze zou ik ook gekozen hebben!!!

Koffie Digitalix zei

Fantastische keuze. Zij is prachtig.