Totaal aantal pageviews

maandag 18 juli 2022

Echt?


 Deze foto is gemaakt in Harlingen. Vlakbij de boot. We reden er met de fiets voorbij en ik draaide even om, omdat ik in de diepte een man zag werken aan een lantaarn. En lantaarns, daar heb ik een hele verzameling foto's van. De foto maakte ik vanaf een hoger standpunt. De man zat daar in de diepte. Pas daarna keek ik op en zag dit:


Ha, nog beter. Een mural! Ik dénk dat het geschilderd is. Maar ik ben er niet helemaal van overtuigd. Wel toen ik daar stond, maar thuis en beter kijkend... hmmm


Toch wel, denk ik. Jammer dat ik niet meer tijd had. En op de terugweg van Vlieland heb ik er niet meer aan gedacht. 

Linking to Sami's Colourful World

24 opmerkingen:

Emie zei

Als het geschilderd is, is het wel heel knap gedaan en heel erg gaaf.

Judy zei

Ze zien er toch erg 3D uit. Maar ja.

Mevrouw W. zei

Ik denk niet dat het een mural is... Maar of het er nu wel één is of niet, ik vind het wel heel erg leuk.

miekequilt zei

Het lijkt mij een mural. Heb op Google gekeken maar kan niks vinden. Wie weet, weet één van je lezers meer.

Kitty zei

Leuke verrassing!
Op FB zetten, wie weet...

In de weer zei

Wat het ook is, het is mooi om naar te kijken !

Iris Flavia zei

Looks 3-d like - but either way, cute with the watering-can.

schrijfselsvanmij zei

Lijkt me geen mural

Sami zei

Love the tulips mural. Nice find 😊Thanks for participating in Monday Murals.

Charlie zei

Volgens mij staan de tulpen los van de muur. Ik heb nu een RSS feed geïnstalleerd en hopelijk ben ik nu niet meer “anoniem”. Marijke

Mae Travels zei

A 3-D mural! Still a work of street-art (well, almost on the street). Funny how sometimes there are simple things that a single photograph doesn't show definitively.

best... mae at maefood.blogspot.com

sjannesblog.com zei

Het was in ieder geval een leuk hoekje met die tulpen.

Sjoerd zei

Volgens mij is het wel een mural, maar zeker weten doe ik het ook niet.

Tom zei

...and unexpected surprise.

Jackie McGuinness zei

This is adorable!

Jolande zei

Als het geschilderd is vind ik het echt ontzettend knap, want ik vind het eruit zien als 3D tulpen met een klein gietertje erin.
Als je nog meer foto's van lantaarns hebben wil moet je maar eens voorbij ons huis in Belgie fietsen, wij hebben zo'n onding in de tuin.
Past er totaal niet, maar het was te lastig om het ding weg te halen.

Firma Fluitekruid zei

Als het een mural is, is het wel een hele knappe... Het ziet er echt driedimensionaal uit.
Leuke stad, Harlingen. Wij zijn er vorige week nog doorheen gevaren, we waren op vakantie met de boot. En de brugwachters steeds maar vooruit fietsen om de bruggen voor ons open te doen, dat voelde wel heel luxe.

Mrs. T. zei

Als het geschilders is, dan stond jij toevallig op precies de goede plek toch?

Marthy zei

Ik twijfel sterk maar leuk is het.

Elizabeth zei

Ik denk dat het niet geschilderd is, maar je weet maar nooit...
Misschien kom je nog eens een keertje op dat plekje!

Anoniem zei

Op de muur zie je toch wat schaduw en op dat ene blad beetje zon? Nu ja, hoe dan ook leuk ding, groet, Aleida

Hans zei


Dit is een mooie lantaarn net las de tulpen passen wel in de omgeving. Hans

Josephine zei

Het ziet er wel heel leuk en kleurrijk uit, vooral dat
kleine gietertje tussen de bladeren. Je kijkt wel gek op
als je dat opeens voor je lens hebt.

Bleubeard and Elizabeth zei

Lovely tulips.