Totaal aantal pageviews

zaterdag 9 juli 2022

Gezichtjes

 


' De kerk van Lembeke (België) was erg verbaasd om ons te zien. Of hij schrok van ons…', schrijft mevrouw W. 
Ik denk niet dat de kerk schrok, dat niet. Verbaasd zou kunnen of een beetje arrogant met die opgetrokken wenkbrauwen. Hoe dan ook, een mooitje!


Bloglezeres Aleida stuurde twee gezichtjes in één foto. 
Ze schrijft: 'Tijdens vakantie deze maand in Zuid-Frankrijk was ik onder meer in Villeneuve-les-Avignon en maakte deze foto. Pas later zag ik de gezichten: 
1.  van dat blije uiltje, of beter uil, want het is nogal een bouwwerk, en in tweede instantie het ernstige hoofd er onder'.
Wat  zijn ze leuk. Ik vind dat ernstige hoofd echt prachtig. Dat uiltje moest even doordringen, maar toen ik het zag, kon ik er ook meteen niks anders meer in zien.


Bloglezer Janneke Wouda kwam weer een foto tegen met een gezicht. 
'Ik vind vooral die ''ogen'' erg mooi. De foto komt weer van Gijs, die de vorige van de boot maakte. Met zijn toestemming mag ik hem weer naar je toesturen. Ik hoop dat je hem leuk vindt'. 
Ik vind hem geweldig. Breng mijn dank over aan Gijs, Janneke. Hij is erg goed!

Dat was het weer voor deze keer. Hartelijk dank allen en... blijf speuren mensen. bettievdgriend@hotmail.com


 

14 opmerkingen:

Sjoerd zei

Vooral die kerk vind ik erg mooi gevonden.

Judy zei

Allemaal geweldig! Vooral de kerk!

miekequilt zei

Geweldig! Ik vind de kerk heel mooi.

Kitty zei

De kerk is mijn nummer één. Maar ehhh... ben ik nu erg brutaal als ik vraag waar mijn speurwerk gebleven is?

Bertiebo zei

Hahaha, ja dat is wel heeeel erg brutaal, Kitty. Maar maak je niet ongerust, het komt. Maar ik doe alles in volgorde van binnenkomst. En ik wil de posten niet te vol maken. Dit was nr. 17 en ik heb nog even gecheckt, jouw speurwerk zit in nr. 19.

Ineke zei

Ze zijn prachtig 👍😊

Iris Flavia zei

#3 is like really cute!

Kitty zei

Dan heb je een aardig voorraadje, hahaha.

Jolande zei

In Oud Heverlee staat ook zo'n kerk die je aankijkt.
Ik vind die uil helemaal geweldig, zag het ook gelijk toen ik het las en kan nu ook niets anders meer zien, het ernstige gezicht zie ik dus niet.

In de weer zei

De twee gezichten foto is mijn favoriet, écht leuk, maar de rest ook hoor !

Ferrara zei

't Was even speuren, maar ik zie de uil uiteindelijk toch. Tijdens de vakantie ook een paar gespot, moet ze nog even op een rij zetten, maar ze komen naar je toe. Ik begrijp dat je niet zonder voorraad zit.

Emie zei

Oh, die kerk! Dat verbaasde hoofd.

Josephine zei

Dit zijn echt weer toppertjes Bettie, geweldig gewoon.

Anoniem zei

T was een fijne vakantie, veel gezien dus moest een weekje bijkomen. Leuk de foto al zo snel te zien, groet, Aleida