Totaal aantal pageviews

vrijdag 8 juli 2022

Ik zei het toch...

 ... het gaat snel nu!!

Breng het mandje naar je grootmoeder

                                       
Hallo Roodkapje


Waar woont je grootmoeder dan?


Ik ben het, je kleindochter


Kom binnen, kleindochter


Grootmoeder, waarom heb je zulke grote oren?


En ze leefden nog lang en gelukkig!

Ze zijn echt heel erg leuk getekend vind ik. Door Olga Lolukhalova. En gevonden en aan mij verkocht  door El'Papel.    Zeven kaarten tegelijk. Super!





17 opmerkingen:

Jeanne zei

Dit zijn hele mooie!

Sjoerd zei

Met dat tempo lukt het zeker wel, mooi dat ze die wilde verkopen aan jou.

Emie zei

Wat leuk om ook het hele verhaal in jouw verzameling te hebben!

Koffie Digitalix zei

Die zijn heel leuk ja... En mooi.

KnutzEls zei

Een hele serie, dat is helemaal leuk. Heb je nog ergens een stukje muur vrij...?

nicole orriens zei

Mooi zeg! Ik vind de kaarten heel leuk en prachtig hoe ze het verhaal vertellen.

pourquoi pas ??? zei

ach arme wolf.

Judy zei

Mooie serie, deze kaarten!

mar zei

Leuk, een heel verhaal.

Floor zei

Wat enig zo'n hele serie met het verhaal van Roodkapje!
Ja, dat schiet natuurlijk lekker op zo.
Leuk getekend ook.

Iris Flavia zei

Very cute indeed.

Jolande zei

Wat een geweldige serie!

Charlie zei

Prachtige Roodkapje kaarten, ik houd ook erg van kaarten en heb er ook wat besteld bij El Papel.

miekequilt zei

Wat een geweldige serie. Goed dat je hem gekocht hebt, want de kaarten zijn superleuk.

Josephine zei

Dit is echt uniek Bettie, een complete serie, en ook
erg mooi in beeld gebracht. Mooi om dit bij je verzameling
te hebben.

sjannesblog.com zei

Mooie kaarten!

Kitty zei

Ahhhh, deze zijn echt heel leuk zeg!