Totaal aantal pageviews

donderdag 7 juli 2022

Nomen est omen

Eva Sparreboom

Teamleider Zuid-Limburg bij Staatsbosbeheer

Deze werd me maar weer eens gestuurd door Marga. Zij is echt zo goed in het spotten van Neo'tjes!

De volgende zag ik in het Noord Hollands Dagblad:


Bloglezer Esther de Jong stuurde er twee. Bij de eerste schreef Esther: 'Meneer Bast verkoopt naast planten ook bomen!' 



'En de tweede, die spreekt voor zich', schreef Esther. Ha, inderdaad!!

Inzenders: hartelijk dank! En nieuwe neo'tjes zijn altijd welkom.

8 opmerkingen:

Sjoerd zei

Ik lees volgens mij gewoon over die neo's heen. Als ik ze dan hier zie denk ik meteen van oh ja...

Judy zei

Zo goed gevonden!

miekequilt zei

Jaja, ze zijn weer leuk.

Jolande zei

Dat zijn weer hele leuke.

schrijfselsvanmij zei

Leuk!

Neeltje zei

Haha, grappig

Ferrara zei

Het blijft leuk.

Josephine zei

Denk dat ik net als Sjoerd er ook vaak overheen lees, want deze
zijn weer leuk en zeker duidelijk.