Totaal aantal pageviews

maandag 25 juli 2022

Een zeerover op de muur

 We parkeerden onze fietsen tegen een muur in Harlingen. Ik wilde even aan de overkant in een winkel kijken. Ik had de hele zeerover niet gezien. Je zou toch zeggen: die valt niet te missen.

Meteen nog maar even een goede raad: als je ergens bent, kijk dan ook met enige regelmaat naar boven. Vaak verrassend!


Dus dat werd een terras er recht tegenover. Ik heb nog gevraagd aan het meisje dat ons bediende of ze er misschien iets meer van wist. Ze ging het vragen, maar kwam terug met de melding dat het geschilderd was in het kader van Sail. Meer wisten ze er niet van.


Maar bloglezer Ferrara ontdekte de naam van de maker: Matthew May. 

Linking to Sami's Colourful World

22 opmerkingen:

Emie zei

Juist die onverwachte ontdekkingen zijn zo leuk!

KnutzEls zei

Het lijkt me een aardige zeerover , niet zo'n ruwe bonk.

miekequilt zei

Deze zagen wij een paar jaar geleden ook. Ik was benieuwd of jij hem ook had gezien. Hij is mooi hè. Zo lekker groot ook.

Elizabeth zei

Haha, hij is leuk... En ik dacht 'straks rijdt hij nog weg op die fiets..."

conny's quilts en creaties zei

Wat een leuke.

Iris Flavia zei

Good one!
Also... don´t forget to look down, too. I lost two pair of shoes due to dog-poo...

Judy zei

Een mooie!

biebkriebels zei

Nou dat is een mooie, niet te missen!

Mrs. T. zei

Die viel inderdaad niet echt te missen ;-)

Tom zei

...keep looking up, that's where to good stuff is.

Ferrara zei

Kijk eens hier. https://www.glartent.com/AU/Rochedale/351600478648261/StreetArt-Harlingen

Sami zei

Beautiful mural. Thanks for participating in Monday murals Bertie.

magiceye zei

Beautiful art!

Bleubeard and Elizabeth zei

Although it is lovely, I felt like something was wrong with the color of his pants.

Ineke zei

Wat een mooie, ook heb ik net de link die Ferrara heeft geplaatst, geopend, daar stonden nog meer prachtige murals.

Mae Travels zei

Yes, one should look up and all around! Lots of reasons. Hard to remember to do.

good pirate!

best... mae at maefood.blogspot.com

Hans zei

Harlingen, ben er wel geweest.
op de zoek bij het radiolichtschip, die houdt het piraten gevoel ook in de lucht. Hans

Josephine zei

Wowww dit is een SCHOONHEID Bettie, een knap staaltje schilderkunst!!!

In de weer zei

Echt een mooie !

Bertiebo zei

@ Ferrara: Leuk, ik zet de naam van de maker er even bij

Jolande zei

Wat een mooie mural.

Kitty zei

Ik moest wel een beetje lachen, haha, maar het zou mij ook gebeuren. Ik kijk meestal naar de straat, als ik fiets of loop. In Amsterdam keek ik zittend in de tram of bus wel vaak omhoog en zo ontdekte ik bijvoorbeeld waterspuwers.