Totaal aantal pageviews

zaterdag 16 juli 2022

Gezichtjes

 'We zaten vanochtend op een terras met voor ons een speeltuintje  en zagen toen deze gezichtjes'. Dat schrijft Dora. Wow, twee gezichtjes in een klap. 


Celine zag ook weer een gezichtje. Deze keer tijdens het werken aan haar andere hobby, borduren. Ik vond deze best lastig, maar uiteindelijk zag ik het


De volgende zag ik zelf. Ook tijdens het werken aan mijn hobby, namelijk in het museum. Ik de kantine, een koffiezetding


Ik heb weer eens goed om me heen gekeken hoor, schrijft Emie. Dat blijkt, want ze vond er twee. De eerste een vanuit de auto gefotografeerde silo:


'En', zegt Emie, 'het tweede gezichtje kijkt me telkens aan als ik de trommel van de bovenlader-wasmachine dicht doe. Was me nooit eerder opgevallen'.

Dat was het voor deze keer. Inzenders dank en als altijd: blijf speuren, mensen! bettievdgriend@hotmail.com

8 opmerkingen:

Sjoerd zei

Ik vind het een heerlijk verrassende rubriek. Vaak moet ik ook twee keer kijken. Die silo valt me wel op. Jammer dat die niet iets groter is.

Judy zei

Goed gezien! Ik moet toch beter opletten.

Kitty zei

Je moet het maar zien, leuk weer hoor. Ik zie het maar heel af en toe maar sommigen hebben er echt oog voor, knap!

Jolande zei

Weer een leuke serie foto's.

Iris Flavia zei

Fun ones again :-)

Ferrara zei

Leuk zijn ze weer. Speuren naar gezichtjes is ook een leuke tak van sport.

Mevrouw W. zei

Ze zijn weer goed gevonden!

Josephine zei

Ze zijn weer heel mooi gevonden, het blijft euk om te bekijken.