Totaal aantal pageviews

woensdag 28 oktober 2020

Post

Deze foto verscheen in de app. Je ziet onze kleindochters Jet en Noor. Ze posten een brief en hebben er duidelijk plezier in. Ik had niet meteen in de gaten dat het een brief voor ons was. Dat zag ik pas toen ik inzoomde. Ja en toen moest ik nog drie nachten wachten. Gisteren kwam de brief, keurig geadresseerd door Anna. 


Inhoudende: tekeningen met bijschrift van Noor en Jet en een brief van Anna. Nou, dan is zo een saaie grauwe dag ineens toch wel erg leuk


Natuurlijk hebben we meteen terug geschreven. En inderdaad: tot de folgende keer. 

Ps: Let even op de nieuwe schoenen van Jet. Zulke schoenen had ik ook heel graag gewild denk ik, toen ik vier was. Maar dat werkte toen nog niet zo. Degelijke bruine schoenen voor zover ik me herinner.





 


 

29 opmerkingen:

Judy zei

Dat is nog eens leuke post! En ja, zulke schoenen wou ik ook wel!

izerina zei

Misschien een blijvende briefuitwisseling beginnen?Ik deed dat vroeger met een buurjongentje. Stopten we bij elkaar in de bus.

Marlou zei

Ha Bertiebo,

wat ontzettend heerlijk en lief!
Dat is echt een opkikkertje!

groetjes!

Nietzomaarzooo zei

Wat een treffende tekening van jou. Zulke briefjes zijn goud waard. Vooral nu.

mar zei

Lieve post. Top.

sjannesblog.com zei

Vertederend!

Emie zei

Om in te lijsten!

Anoniem zei

Super leuk zo post en wat leuke schoenen.

klaproos zei

wat superleuk om zo post te ontvangen zeg,
dat is genieten :-) leuk geschreven ook hé, dat vergeet je nooit meer

Sjoerd zei

Dat is pas echt een verrassing om te krijgen...

Iris Flavia zei

What a cute gesture and oh, sweet names! (and kids, of course!)

Jolande zei

Wat lief!

Elizabeth zei

Dat is echt superleuk en superlief! Het worden al weer hele dames en ze staan daar zo mooi bij de brievenbus...
Ik wed dat deze brief wel een poosje bewaard blijft!

biebkriebels zei

Wat lief geschreven en getekend. Ja schoenen hadden we niet voor het uitkiezen als kind. Bruine schoenen met veters, "mojerres" zoals mijn moeder altijd zei :)

In de weer zei

Zó lief !

Floor zei

Wat lief van Jet en Noor! Ja, die leuke schoenen. Ze hebben ze ook met lampjes er in die gaan flikkeren als je loopt. Lijkt me wel wat voor ons haha! Kunnen ze ons ook goed zien in het donker.

Ferrara zei

Ja dat is ook het eerste wat ik zag die puntgave schoenen. Die hadden wij in onze jeugd niet.
Tof corresponderen met je kleindochters. Jong geleerd-oud gedaan.

Firma Fluitekruid zei

Wat fijn, ouderwetse slakkenpost, en dan ook nog waarvan je hart smelt. En inderdaad, wat een kekke boots!

Kitty zei

Echte post is zooooo veeeeel leuker!

nicole orriens zei

Wat een leuke foto! En voor kinderen is dat best een leuk uitje, een brief posten!

Matroos Beek zei

Als dat geen lichtpuntjes zijn. Wat fijn om zo'n post te ontvangen!

Marthy zei

Dat gisteren een blije dag, kan niet anders met zulke post. Die schoenen zijn leuk, Saar zou ze direct geweldig vinden, die is gek op dit soort kleurrijks.

Marleen zei

Ja daar word je blij van :). Leuk!

Sami zei

Such a sweet gift from the grandchildren :)

Els04 zei

lief!

Mrs. T. zei

Wat leuk. Post krijgen is heel tof. Ik besloot gisteren dat ik dit jaar toch maar weer kerstkaarten ga versturen.

miekequilt zei

Wat leuk dat je post kreeg. De dametjes hebben een leuke volle enveloppe voor jullie gepost. En die laarsjes zijn werkelijk prachtig.

Sjaantje zei

Niets leuker dan échte post in je brievenbus.

bookfolding zei

lief