Totaal aantal pageviews

donderdag 18 februari 2021

Gezichtjes

 Het eerste gezichtje kwam van onze oudste zoon Bart. Ik was er totaal niet op voorbereid en zag helemaal niet wat het was.


Geheel geïnspireerd,  zag ik er zelf ook weer eens een:


Dit is de verpakking van een potje vogelpindakaas. Grappig, vind ik.
Lot stuurde er eentje die eigenlijk niet goed is. Het is niet een gezichtje dat je ergens in ziet. Het is een gezicht dat is gemáákt door dat boogje eronder. Maar het is wel een leukerdje, dus ik plaats het toch:



Deze is van Agnes, je moet goed kijken, dan zie je het.
Toen een mooi gezichtje, inclusief oren.   Van Ferrara. 
 
 

En nog eentje van Ferrara.  'Jasje al tig keer gedragen', schrijft ze er bij,  'maar nooit gezien'.



Dan eentje van Marga. Zij zag een gezichtje in de wachtkamer van een ziekenhuis. 


En tenslotte  een grappige van mijn bijna-buuf Kitty. Of eigenlijk van haar schoonzoon




Dank allen en blijf vooral speuren!

25 opmerkingen:

Judy zei

Wat leuk weer! Die bovenste moest ik even op turen. En die onderste... haha!

Mevrouw W. zei

Ze zijn weer leuk!

miekequilt zei

Ze blijven leuk.

Iris Flavia zei

Love them all - and I wonder if the designers do it on purpose or if it´s form follows function?

Kitty zei

Begin de dag met een lach, nou dat is gelukt :)

Marlou zei

Enig, Bertiebo...
Ik blijf speuren...

Lot zei

Ze zijn weer heel leuk.

Mijn geldmaatje staat er ook leuk tussen

mar zei

Weer leuk.

Miriam zei

Het blijft aardig om al deze vondsten te bekijken!

Nietzomaarzooo zei

Leuk. Je gaat het pas zien als je het ziet!

Ferrara zei

Weer leuk speurwerk van je toeleveranciers.

Aleida zei

Vind vooral die laatste erg grappig, misschien omdat ie zelf zo hard lacht

Floor zei

Van die laatste word je vrolijk!

Sjoerd zei

Ik moet er ook weer eens op gaan letten, vind ze wel leuk.

biebkriebels zei

Die laatste is de leukste!

klaproos zei



superleuk bettie,

ik blijf ook kijken voor je

Els04 zei

tof!

Matroos Beek zei

Wat zijn ze weer leuk!
Die magnetron!!
Ik heb er ondertussen ook eentje gezien bij toeval hier in huis. Ik maak er binnenkort een foto van en zal hem mailen.

Emie zei

De eerste en de laatste zijn gewoon te gek. Ik zit kennelijk in een fantasieloze periode want ik kom ze niet meer tegen. Ga toch weer eens wat beter kijken.

Kitty zei

Ik wist eerst niet wat je bedoelde bij foto 1, dacht zelf dat er een stukje deeg in de pan lag, maar nu ik nog eens kijk.... is het foelie?

Anoniem zei

Dat zijn weer paar mooie gezichtjes, vooral de laatste met een big smile.

schrijfselsvanmij zei

:-)

blauwruitje zei

Zo'n blogje tovert altijd een glimlach op mijn gezicht.

In de weer zei

Ze zijn weer leuk.
Zie er tegenwoordig weinig, moest maar weer eens beter op gaan letten !

Bertiebo zei

Kitty, dat heb je goed gezien. Foelie is het