Totaal aantal pageviews

zaterdag 27 februari 2021

Piper


We gingen nog maar een keertje naar het strand. Nog voor de sneeuw.
Het was vroeg,  grauw en grijs,  maar  heerlijk zacht. 
Mensen waren er nauwelijks, maar strandlopers des te meer. Ze zijn zo leuk, ik zei het al eerder. 
En afgelopen donderdag gingen we weer. We wandelden dezelfde kant op als altijd en ook net zo ver als anders. 
Ondanks de voorjaarsvakantie was het heel stil op het strand. We waren weer vroeg, dat is het beste denk ik. 
Maar zo gek, ik heb slechts een strandlopertje gezien, terwijl we ongeveer twee uur wandelden. Die ene had het druk hoor. Ik stond stil te kijken, maar toen ik mijn fototoestel pakte had hij er geen zin meer in. 







De vorige keer wees zij van Firma Fluitekruid me op het filmpje Piper.  
Ik kende het niet, maar vind het beslist leuk genoeg om hier te laten zien.  Kijk zelf maar en als je al kent... de tweede keer is het nog steeds leuk denk ik.



11 opmerkingen:

Judy zei

Wat een leuk filmpje! Leuke vogels zijn het!

Emie zei

Aandoenlijk!

Sjoerd zei

Ik had het nog niet gezien, leuk en slim van dat vogeltje.

KnutzEls zei

Schattige vogeltjes, filmpje ook. Fijn begin van de dag.

sjannesblog.com zei

Altijd leuk!

Jolande zei

Zo schattig!

Iris Flavia zei

So-so-so sweet.

miekequilt zei

Wat zijn ze toch leuk. En wat is het toch heerlijk aan het strand.

Floor zei

Zie al hierboven dat iedereen verliefd is op de kleine Piper. Nou ik ook hoor :-)

Marthy zei

Wat een leuk filmpje.

In de weer zei

Schattig !