Totaal aantal pageviews

donderdag 11 februari 2021

Veertig

 



Vandaag is onze oudste zoon jarig. Veertig is hij nu. Om een of andere reden vind ik veertig een bijzondere leeftijd. Een mijlpaal. 

En helemaal nu het het kind betreft door wie wij ouders werden. Veertig jaar Bart. Zoveel herinneringen. Vanaf dat babytje waar ik meteen verliefd op was, tot de lieve, volwassen Bart die hij nu is. 

Ik baal als een stekker dat we vandaag niet naar zijn verjaardag kunnen, dat we niet de veertig sneeuwklokjes voor hem kunnen plukken, die hij dit jaar gekregen zou hebben. Zijn cadeau staat klaar, maar corona, gladheid, sneeuw, het feit dat hij moet werken, houden ons tegen. 

Maar we zullen het inhalen hoor en ik weet dat er veel erger dingen zijn of hadden kunnen zijn. Ik weet het...



30 opmerkingen:

Mevrouw W. zei

Van harte gefeliciteerd.

sjannesblog.com zei

Gefeliciteerd hoor! Wij hadden vorig jaar in april hetzelfde. Jammer maar helaas.

miekequilt zei

Gefeliciteerd met deze jarige zoon. Vreselijk jammer dat jullie er niet heen kunnen. En natuurlijk zijn er ergere dingen, maar je mag best balen dat je er niet heen kan.

izerina zei

Gefeliciteerd en verheug je op het inhaalfeest

Judy zei

Gefeliciteerd! Mijn zoon wordt ook veertig dit jaar, voelt inderdaad als een mijlpaal. Dat feest komt wel!

Emie zei

En het was nog maar zo kort geleden dat we zelf veertig werden, denk ik altijd bij dit soort leeftijden. Van harte gefeliciteerd met jullie lieve zoon.

klaproos zei

van harte gefeliciteerd, en je haalt het wel in, maar het voelt toch anders hé,

een mooie lieve man om te zien

Kitty zei

Gefeliciteerd met Bart! Nou dacht ik toch dat hij iets ouder was dan Jasper! Maar het is andersom, Jasper is iets ouder, die is afgelopen juni 40 geworden. Het is inderdaad een mijlpaal, dat vind ik ook. En inderdaad knap 'kak' dat jullie er niet heen kunnen...

Marlou zei

Ha Bertiebo,

heerlijk: 40 jaar!
Van harte gefeliciteerd.

Dat feestje komt nog wel... zeker weten!

groetjes, Marlou

guusje zei

Gefeliciteerd. Wat een leuke foto. Klopt het dat je oudste zoon op zijn vader lijkt. Ik zie zo'n zelfde look. Er komt een tijd dat we weer spontaan ergens heen kunnen, maar nog even geduld.

Jeanette Renting zei

Gefeliciteerd Bertie (en man natuurlijk) met jullie oudste zoon. En natuurlijk is het verschrikkelijk dat jullie er niet heen kunnen, dat mag je best zeggen.

Sjoerd zei

Een mooie mijlpaal toch, en och, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje... Proficiat met jullie zoon.

Jolande zei

Gefeliciteerd met Bart.
Ik herken het gevoel helemaal.

Ferrara zei

Van Harte Gefeliciteerd. En natuurlijk mogen jullie een baaldag hebben.

KnutzEls zei

Van harte gefeliciteerd, jullie en je zoon. Ja 40 is bijzonder. Waarom? Geen idee, maar zo voelt het. Misschien juist omdat wij dan wel erg 40+ zijn....

Floor zei

Van harte gefeliciteerd. Ongezellig dat jullie nu niet bij hem kunnen zijn, maar op deze manier moet iedereen zijn verjaardag momenteel vieren.
Maar die 40 sneeuwklokjes worden over een tijdje misschien 40 rozen?
Online kan je wel bloemen bestellen, maar sneeuwklokjes hebben ze niet in een bloemenwinkel.
Geniet van de 40 jaar mooie herinneringen.

biebkriebels zei

Gefeliciteerd, onze dochter was gisteren jarig 46jaar. Geen bezoekje voorlopig, jammer....

schrijfselsvanmij zei

Van harte!

Iris Flavia zei

Bet he loves this post and will cherish it. Schneeglöckchen. They grew in my parent´s garden en masse. Haven´t seen one in ages.
Happy 40th!

Mormorsweb.blogspot.com zei

Gefeliciteerd met je "grote" zoon.

Nietzomaarzooo zei

Gefeliciteerd met deze mijlpaal. En ja, snap helemaal dat jullie balen er niet zelf bij te kunnen zijn. Alle sneeuwklokjes in mijn tuin (3 plukjes of zo) zijn verstopt onder de sneeuw.

Bertiebo zei

Nee, die sneeuwklokjes, begonnen met 1 op zijn eerste verjaardag en 2 op zijn tweede enz. tot nu toe, dat is een traditie. De sneeuwklokjes zijn niet te vervangen, zelfs niet door rozen.

Neeltje zei

Van harte!

In de weer zei

Ja, we weten het allemaal, maar toch !
In elk geval, heel hartelijk gefeliciteerd.
Meteen toen ik veertig zag staan, had verder nog niks gelezen, dacht ik aan de sneeuwklokjes.
Zó’n geweldig mooie traditie !

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met je zoon zijn verjaardag. 🎊🎉🥂

Matroos Beek zei

Van harte gefeliciteerd met jullie jarige zoon!

Katrien zei

Gefeliciteerd met 40 jaar moederschap.

Mrs. T. zei

Gefeliciteerd. Wat leuk die sneeuwklokjes!

Marthy zei

Gefeliciteerd met jullie zoon. Wat een leuke foto van hem als papa.

Charlie zei

Bertie van harte Gefeliciteerd met je zoon!