Totaal aantal pageviews

vrijdag 22 oktober 2021

Rugnummers 254 en 255

 


Twee nieuwe Roodkapjes!! De rugnummers? 254 en 255!

En er kwam nog een toegift:


Zo lief: een Russische Postcrosser stuurde deze kaart en schreef erbij: 'I'm sending this card to you, because this card is the only one with the girl in a red hat'. 

Ik geef de kaart geen nummer en ze komt niet in mijn verzameling, maar ik vond het zo aardig en trouwens het is een leuke kaart, dus ik laat hem hier wel zien. Met dank aan Jenny uit Moskou!

16 opmerkingen:

Judy zei

Leuke kaarten weer! En wat lief, die kaart uit Moskou!

izerina zei

Hoeveel zouden er nog zijn voor je?

Sjoerd zei

De driehonderd haal je nog wel...

nicole orriens zei

Wat is het toch prachtig 'the kindnesss of strangers!

Ferrara zei

Och die twee in de sneeuw, zo aandoenlijk. Ik vrees dat het dit jaar met de kerstkaart niet gaat lukken, maar ik doe mijn best.

mar zei

Weer mooie kaarten erbij voor jouw collectie.

Floor zei

Die laatste is inderdaad geen roodkapje kaart. Ze liep toch immers door het bos?
Die in de sneeuw vind ik echt een plaatje.
Ongelofelijk dat er zoveel kaarten zijn van hetzelfde sprookje.

sjannesblog.com zei

Een oneindige stroom..............

Marleen zei

Prachtig weer. Vooral die met de sneeuw.

elly zei

Wat zul je zo lkangzamerhand prachtige schatten verzameld hebben

Elizabeth zei

Wat is het toch leuk om te verzamelen!

Kitty zei

Niet te geloven dat het er al zo veel zijn!

Hans zei

Leuke kaartjes, de tweede ken is nog wel van uit mijn jeugd. Hans

Iris Flavia zei

Oh, looove these!

miekequilt zei

Ach ja, Jaklien. Een plaatje uit mijn jeugd. Zo schattig.

Alet Venhuizen zei

Hoe bijzonder, een kaart helemaal uit Moskou!