Totaal aantal pageviews

woensdag 30 maart 2022

Gezichtjes

 


Deze Pinokkio steekt zijn tong uit. Moet-ie zelf weten. De foto is enig! Iris Flavia stuurde hem

Tineke Dieks mailde het volgende: Vorige week werd er een wildcamera in onze tuin geplaatst.Wij doen mee aan een onderzoek om te kijken welke dieren er ’s nachts in onze tuin scharrelen.

Het volgende gezicht is gezien door Toos van In de Weer


Nou en dan is dit wat ik zie als ik, natuurlijk geheel ontspannen,  in de stoel van de mondhygiëniste lig:



Voor deze ronde weer genoeg. 
En zoals altijd: Blijf speuren, mensen! bettievdgriend@hotmail.com


18 opmerkingen:

mar zei

Ik mijn boom.

Iris Flavia zei

Pinocchio is right at work again - we have -1C, brrrr...

Judy zei

Goed gezien weer!

Mevrouw W. zei

Weer goed gevonden allemaal!

KnutzEls zei

Die m9ndhygieniste, huh eng. Niks rustgevend.

Emie zei

Onvoorstelbaar waar toch overal maar weer gezichten opduiken!

klaproos zei



big brother is watching you :-)

geweldig hé

Kitty zei

Het verbaast me iedere keer dat er weer nieuwe gezichtjes gevonden worden, leuk hoor!

miekequilt zei

Zo simpel soms maar o zo leuk.

Jolande zei

Ze zijn weer leuk
Pinokkio vind ik helemaal geweldig en de laatste vind ik net een alien.

www.hetkeetjevanlien.com zei

Zo leuk die Pinokkio!

s.c zei

Blijft leuk.

sjannesblog.com zei

Weer leuk.

Marlou zei

ha Bertiebo,

die Pinokkio!!
Enig!

Groetjes, Marlou

Sjoerd zei

Mooi om weer van te genieten.

Ferrara zei

Ze zijn echt overal.

Hans zei

We worden meer bekeken dan we denken. Hans

Josephine zei

Geweldig zijn ze, wat een top serie weer, dn die bij de mondhygiëniste,
Het lijkt wel een gigantische tor die op je af komt. Zelf heb ik altijd
mijn ogen dicht tijdens een behandeling bedenk ik me nu,