Totaal aantal pageviews

dinsdag 1 maart 2022

Zes jaar Noor en Jet

 

Vandaag precies zes jaar geleden werden deze meisjes geboren. Onze kleindochters Noor en Jet. 

En wat hebben we van ze genoten in die zes jaar. Het zijn hartstikke lieve, vrolijke, leuke, originele, grappige, slimme kinderen en ze lijken niet heel erg op elkaar. Hoewel soms, ineens, een klein beetje. 

Meestal maak ik een collage per kind. Deze keer doe ik dat niet. Deze twee worden niet erg als tweeling aangesproken of behandeld. En juist daarom vind ik het leuk om ze samen te laten zien. Want samen... dat zijn ze! 


Of ze nou naar de bollen gaan, of aan elkaars ijsje likken of ...


De foto's,  uit ieder levensjaar eentje,  zijn allemaal gemaakt rond hun verjaardag, dus in maart en april. 

Hun verjaardag wordt in het weekend gevierd. Maar heel toevallig hebben ze vandaag een vrije dag. Dus gaan we straks maar eens even kijken hoe de jarige Noor en de jarige Jet het maken.  

En dan krijg of maak ik vast nog wel een foto van deze twee in tweeduizendtweeëntwintig!


29 opmerkingen:

izerina zei

Wat een heerlijk stel

Nietzomaarzooo zei

Rijkdom! Gefeliciteerd.

Judy zei

Gefeliciteerd! Dubbele vreugde!

Els04 zei

Hoe fijn, proficiat!

KnutzEls zei

Gefeliciteerd met dit lekkere stel.

Iris Flavia zei

Cuteness overload! Happy Birthday!

Detective zei

Gefeliciteerd, toch heb ik een grote kanttekening bij dit bericht.

Wat vinden hun ouders ervan dat ze zo met naam en toenaam op het openbare internet staan? Gelinked van hot naar her? Ik volg jullie blog niet en toch ben ik er met 2x klikken op terecht gekomen.
Als ouder laat ik niet alle fotoalbums in de kast aan iedereen zien, die zijn beter beschermt dan foto's op het internet.
Als ouder zou ik met een dergelijke actie als dit van opa en oma helemaal niet blij zijn, en mijn inmiddels bijna volwassen kinderen ook niet. Die plaatsen geen foto's van zichzelf op openbare media zoals dit. Ook niet de schattige foto's uit hun kindertijd en de namen worden al helemaal nooit genoemd.
Ook wij hebben Social media accounts maar die zijn wel volledig afgeschermd en foto's worden na 2 maanden weer verwijderd.

Dus een tip: scherm het blog beter af en post geen berichten meer met herkenbare kinderfoto's en naam en toenaam.

Besef dat iedereen hier min of meer anoniem reageert want je kunt anoniem reageren en welk weldenkend persoon gaat een reactie geven met zijn eigen naam. Privacy first.

Sjoerd zei

Heerlijk toch... Ik kan er ook echt van genieten, Jeslynn wordt over een paar weekjes 6 jaar.

mar zei

Gefeliciteerd.

Marlou zei

ha Bertiebo,

gefeliciteerd met deze lieve leukerdjes!

X, Marlou

pourquoi pas ??? zei

O Bettie wat een schatjes. Ik smelt helemaal. Van harte gefeliciteerd ook voor opa.

Ferrara zei

Van Harte Gefeliciteerd. Zes jaren zijn snel gegaan.

Kitty zei

Van harte! Wat een leuk stel is het toch :)

biebkriebels zei

Wat een leuke meiden, gefeliciteerd met hun verjaardag!

Floor zei

Wat een heerlijke meisjes zijn het toch! Kan me voorstellen dat jullie er van genieten.
Vind ze toch wel op elkaar lijken hoor.
Van harte gefeliciteerd met hun verjaardag.

Emie zei

Deze twee zorgen voor dubbelop plezier. Van harte gefeliciteerd!

nicole orriens zei

Wat een schatjes! Het lijkt me heel bijzonder om zo als tweeling op te groeien! Het doet me denken aan een liedje van Kinderen voor Kinderen: 'Zou je niet graag een tweeling zijn?' met onder andere de tekst 'Van mij zijn er twee"

Ellen zei

Van harte gefeliciteerd oma met dit enige stel kleindochters. Wat een rijkdom!!

Jolande zei

Gefeliciteerd met jullie prachtige kleindochters.
Zes jaar alweer, het is echt niet normaal hoe snel het gaat.

klaproos zei

van harte gefeliciteerd met de jarige meissies, een leuk stel :-)
hoop dat ze een fijne dag hadden

Mrs. T. zei

Gefeliciteerd!!!

In de weer zei

Hartelijk gefeliciteerd oma en ook opa.
Wat een leuk stel is het toch.
Een genot voor jullie om hun opgroeien mee te mogen maken.

sjannesblog.com zei

Van Harte Gefeliciteerd met dit tweetal!

Josephine zei

Hartelijk gefeliciteerd met met deze dametjes, wat leuk om zo jaarlijks
foto's te maken en vooral ook voor hun zelf als ze later kunnen bekijken
hoe ze er steeds jaar na jaar weer anders uitzagen.
Die eerste foto is ook PRACHTIG!!! Trouwens allemaal zijn ze erg leuk.

Marthy zei

Altijd twee maal plezier met dit heerlijke stel. Wat zijn (klein) kinderen toch leuk!

Firma Fluitekruid zei

Wat een schatjes. Lijkt me leuk om dit echt elk jaar vol te houden, dan kunnen ze een grote fotowand vullen als ze tachtig zijn

Jeanne zei

Wat een lieverds!

miekequilt zei

Hé, mijn reactie is weg. Dan nog een keer:
Gefeliciteerd met jullie leuke meisjes. Fijn dat ze vrij waren en jullie even heen konden.

Koffie Digitalix zei

Een beetje laat maar... alsnog van harte ... Zes al weer. Time flies.